witam ponownie ,dzięki za Wasze rady na forum, dzisiaj dzięki nim złożyłem rozrząd ustawiłeem wał na 45st zablokowałem 4 wałki rozrządu jak na fotce
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 899_cc.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 964_aa.jpg
no i moje następne pytanie obróciłem wałem cały obrót zgodnie z ruchem zegara i otwory do blokowania trochę mi się rozjechały
oto fotki
pierwszy wydechowy jest dobrze
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798140_a.jpg
2- ssący juz sie rozjechał
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798140_a.jpg
3 -ssący też trochę
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798286_c.jpg
4 - wydechowy też trochę
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798360_d.jpg
co o tym sądzcie?
może tak być? kolega jeden z forum przez telefon powiedział mi ,ze te wałki ssące sie przestawia na mimożrodach (zmiana fazy rozrządu czy tez zapłonu już zapomniałem jak to nazwał, moze dlatego nie zgrały się poza tym łancuch też ma swoje luzy, tak myslę sobie. pokreciłem wałem 3 obroty i jest tak samo nie zablokował zaden zawór , jak przy trzech obrotach nie zablokował to jest juz dobrze? czy jeszcze jest jakieś niebezpieczenstwo? czekam na Waszą opinię, jeszcze jedno ,
zobaczcie na to
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 758_bb.jpg przed rozkręceniem zrobiłem fotke zaznaczyłem koło na wałku względem obudowy przy 45 st te 3 białe kreski zobaczcie jaka rózznica jest w połozeniu teraz po ustawieniu tego jeszcze raz, to jest mozliwe? ten silnik wczesniej dobrze pracował