MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 9:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 2:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
prze wałek jest palec napędzany ale raczej nie mozna go przestawić jest tam rowek i inaczej sie go nie włoży

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 6:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Jak umiesz po angielsku to daj mi maila, wysle Ci jak zlozyc walki, glowice i jak sprawdzic rozrzad. Nic nie pekaj [oczko] . Nie krec teraz tylko walem bo pogniesz zawory?
Tak na szybko to zdejmij od razu wszystkie walki.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 9:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
jakub_gozdzik pisze:
Jak umiesz po angielsku to daj mi maila, wysle Ci jak zlozyc walki, glowice i jak sprawdzic rozrzad. Nic nie pekaj [oczko] . Nie krec teraz tylko walem bo pogniesz zawory?
Tak na szybko to zdejmij od razu wszystkie walki.
Pozdrawiam


dzięki kolego, dobrze,ze mozna tu na kogoś liczyć po skręceniu wszystkiego kciłem kluczem wał i się mi zablokował, rozkciłem wszystko no i czekam na POMOC:)
mój mail
qwedsa123@o2.pl

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 9:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
witam ponownie ,dzięki za Wasze rady na forum, dzisiaj dzięki nim złożyłem rozrząd ustawiłeem wał na 45st zablokowałem 4 wałki rozrządu jak na fotce
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 899_cc.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 964_aa.jpg
no i moje następne pytanie obróciłem wałem cały obrót zgodnie z ruchem zegara i otwory do blokowania trochę mi się rozjechały
oto fotki
pierwszy wydechowy jest dobrze
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798140_a.jpg
2- ssący juz sie rozjechał http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798140_a.jpg
3 -ssący też trochę http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798286_c.jpg
4 - wydechowy też trochę http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1243798360_d.jpg

co o tym sądzcie?
może tak być? kolega jeden z forum przez telefon powiedział mi ,ze te wałki ssące sie przestawia na mimożrodach (zmiana fazy rozrządu czy tez zapłonu już zapomniałem jak to nazwał, moze dlatego nie zgrały się poza tym łancuch też ma swoje luzy, tak myslę sobie. pokreciłem wałem 3 obroty i jest tak samo nie zablokował zaden zawór , jak przy trzech obrotach nie zablokował to jest juz dobrze? czy jeszcze jest jakieś niebezpieczenstwo? czekam na Waszą opinię, jeszcze jedno ,
zobaczcie na to http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 758_bb.jpg przed rozkręceniem zrobiłem fotke zaznaczyłem koło na wałku względem obudowy przy 45 st te 3 białe kreski zobaczcie jaka rózznica jest w połozeniu teraz po ustawieniu tego jeszcze raz, to jest mozliwe? ten silnik wczesniej dobrze pracował

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 10:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
2 obroty wału = 1 obrót wałków rozrządu.

Przekręć wałem kolejne 360* stając na 45* i powinny się pokryć Twoje znaki.

To że się rozjeżdzają otwory może oznaczać znaczące wyciągnięcie łańcucha. Ja bym go wymienił od razu, bo robota jest szybka i łatwa, a znam kilka przypadków m119 co przy 200kkm miało spotkanie z tłokami.

I wymień ten pęknięty ślizg.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 10:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Walki po zlozeniu moga byc minimalnie przestawione. Jednak nie moze to byc duze przestawienie. Najlepiej wez klucz, ktorym obracales walki i sprawdz na ile musisz ruszyc walkiem, zeby zablokowac je tymi srubami.
Jesli jest to doslownie minimalny ruch to napinacz zrobi swoje ale jesli bedzie to ruch, po ktorym bedziesz w stanie przelozyc lancuch na nastepny zabek, to zrob to.
To musi zagrac inaczej bedzie kiepawo. Nie jest mozliwe, zeby lancuch sie na tyle wyciagnal...
To, ze twoje znaczki sie nie zgraly, to jeszcze nic nie znaczy. Moze jestes w innym "suwie".
Pozdawiam
P.S. Jesli nie jestes pewien tego co zrobiles to nie probuj nawet odpalac motoru.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 01, 2009 10:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
chciałbym wszystkim , co mi pomagali podziękować, silnik zapalił bez problemu, wszystko z rozrządem jest ok, wymieniłem jedną szklankę ewidentnie była miękka ale nic mi to nie dało silnik dalej cyka:( albo się do tego przyzwyczaję albo przecwicze jeszcze raz ustawianie rozrządu , tylko niech trochę ocgłonę, JESZCZE RAZ DZIĘKI :)

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 02, 2009 9:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
gratuluje :)
Taki temat na forum na 100% sie przyda innym :)

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 9:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
witam ponownie:(
oj obawiam się,ze kłopoty z moim autem sie jeszcze nie skończyły:(
jak pisałem na poczastku powodem rozebrania rozrzadu był wyciek oleju gdzieś z ogilic dolnych głowicy i cykająca szklanka,
wyciek zlikwidowałem, szklankę wymieniłem i .... po złażeniu dalej cykała, po wymianie szklanki zrobiłłem gdzieś 500 km i zauwazyłem ,ze czasami przestaje, ale wiecej cyka niż nie, dzisiaj odkreciłęm pokrywe zaworów i okazało sie, ze ta nowa szklanka jest miekka, załozyłem ją w to samo miejsce, i teraz mam zonka, zastanawiam sie ,czy jest mozliwe,ze trafiłem na wadliwa szklankę? czy moze zle ja załozyłem (nie wycisnąłem oleju) czy moze wkoncu jest coś z zaworem ,ze mi szklankę uszkadza. jak myslicie koledzy?

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 8:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Myślę że brudny (przytkany) jest kanał zasilający olejem tą szklankę.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 9:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
tez tak mysle, kupiłem nawą szklankę załozyłem i dalej cyka jest miekka(sprawdziłem) tylko teraz jak go przepchać, próbowałem właożyć tam jakiś drucik, daleko nie wszedł, próbowałem tez spręzonym powietrzem ale złe jest tam dojscie tez nic to nie dało, macie jakieś sposoby na odetkanie kanału ?

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl