MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:49 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lut 04, 2007 12:06 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Marcin S pisze:
Swoją drogą jak by tak sie przykładali do składania silników w fabryce - to te silniki spokojnie 500tys by przelatały bez remontu. Konstrukcja prosta jak budowa cepa, i gdyby jakość wykonania i materiały użyte do budowy były takie jak zakładał konstruktor - naprawde jak na tamte czasy to powód do dumy.


Absolutna RACJA! Miałem i Polonezy i Syreny, w obu przypadkach główną bolączką nie był projekt (jaki był taki był) tylko żenująca jakość wykonania i fatalne materiały. Nawet ta [....] Syrena, gdyby wszystko nie psuło się "w kółko", byłaby do przełknięcia - choćby na zasadzie kuriozum technicznego.
Takie "signum temporis" obozu kreowanego na raj klasy robotniczej przez bandę zawodowych "działaczy". Miliony ton, 150% normy, czyny społeczne i marnotrawstwo...
Pozdrawia Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 05, 2007 11:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Nie no panowie, nie przesadzajmy - silnik Poloneza to duży fiat po tjunach, czyli przodująca myśl techniczna ale jeszcze przedwojenna, ten silnik (1300) projektowano jakoś w latach 30-tych... :lol: a potem były rożne modyfikacje - mniej lub bardziej udane...
Jeździliśmy kiedyś kredensem i to była prawdziwa droga przez mękę, miał nominalnie coś z 80KM, ale to były jakieś strasznie słabe szkapy, potem miałem kadetta z 60KM który spokojnie śmigał 180 km/h a dla fitat 120 to było już wyzwanie. Dobry sprzęt dla gangsterów na dorobku z lat 90-tych, zmieścił się cały gang i części rosną pod każdym blokiem :lol:

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 06, 2007 9:38 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
kropi pisze:
Nie no panowie, nie przesadzajmy -
Jeździliśmy kiedyś kredensem i to była prawdziwa droga przez mękę,


Jeżeli Szanowny Kolega uważa, że najgorszą padliną był kredens vel kanciak, to naprawdę nie będę się spierał...
Pozostaję z wyrazami szacunku, Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 07, 2007 2:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Nie no, kaszlak był gorszy [zlosnik]

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 8:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
W związku że temat dotyczy raczej dodatków do oleju to go trochę odmładzam, w dużej mierze z powodu wyżywania się prowadzących program na 2 beczkach gdzieś w okolicach 2-giej miuty programu
http://www.youtube.com/watch?v=ugS81MbLyaw

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl