ukaniu pisze:
Dodatkowo trafiłem na jakiś temat
znam to , juz kiedyś się na to natknąłem. W praktyce obawiam się trudności uzyskania równych wag korbowodów.
ukaniu pisze:
wymyj dokładnie z resztek pasty o ile zastosowałeś
robiłem to tak:
papier o gradacji 150, później 1000 , 1500, 2000 i pasta. Między każdym etapem tłoki były dokładnie myte. Palce jeszcze bolą, ale wiem że warto, robiłem to kiedyś w fiacie125 i po 3 latach jak zdjąłem głowicę to były śladowe ilości nagaru łatwe do usunięcia
ukaniu pisze:
Chropowatość czasem też sie przydaje
no właśnie ... kanały dolotowe w głowicy będe pasował z uszczelką i kolektorem, ale na lustro nie chcę polerowac żeby nie miec problemów z odpalaniem zimnego silnika. Natomiast kanały wylotowe wypoleruję na lustro i spasuję z uszczelka i kolektorami. Komora spalania w głowicy i grzybki zaworów również w lusterko.