MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 6:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
ukaniu pisze:
Wypoleruj denka tłoków


może być ?

Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 9:31 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Bardzo fajnie, lepiej nie potrzeba, wymyj dokładnie z resztek pasty o ile zastosowałeś.
Ja widziałem takch szpeców co polerowali denka tłoków w silniku - zawsze się zastanawiałem ile ścierniwa zostało i jak szybko wyzioną ducha pierścienie ;-)
Polerowanie to jest dobra praktyka - np wypolerowane korbowody są dużo bardziej odporne na zmęczenie.
Chropowatość czasem też sie przydaje - w silkach gdzie paliwo podawane jest wcześniej niż na sam zawór ssący chropowatości kolektora pozwalają na lepsze odparowanie tego co nie zostało rozpylone a płynie po ściankach.

Dodatkowo trafiłem na jakiś temat gdzie najważniejsze jest zdjęcie wypolerowanego korbowodu, mniam,mniam:
http://forum.skodovka.pl/viewtopic.php?t=29651&sid=1fac5ab5aec3415f8b2f98b44ffd2389
Piszą tam koledzy, że trudno im wyważyć stopę i głowę ale widocznie nie podpierają tego na wadze prawidłowo.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 9:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
ukaniu pisze:
Dodatkowo trafiłem na jakiś temat

znam to , juz kiedyś się na to natknąłem. W praktyce obawiam się trudności uzyskania równych wag korbowodów.


ukaniu pisze:
wymyj dokładnie z resztek pasty o ile zastosowałeś

robiłem to tak:
papier o gradacji 150, później 1000 , 1500, 2000 i pasta. Między każdym etapem tłoki były dokładnie myte. Palce jeszcze bolą, ale wiem że warto, robiłem to kiedyś w fiacie125 i po 3 latach jak zdjąłem głowicę to były śladowe ilości nagaru łatwe do usunięcia

ukaniu pisze:
Chropowatość czasem też sie przydaje

no właśnie ... kanały dolotowe w głowicy będe pasował z uszczelką i kolektorem, ale na lustro nie chcę polerowac żeby nie miec problemów z odpalaniem zimnego silnika. Natomiast kanały wylotowe wypoleruję na lustro i spasuję z uszczelka i kolektorami. Komora spalania w głowicy i grzybki zaworów również w lusterko.

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 4:57 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 20, 2009 4:33 pm
Posty: 44
Naprawdę ładnie się prezentuje :)

_________________
Mercedes W140 S600
Mercedes W123 200D
BMW 725 TDS ex
Mercedes W126 S420 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl