MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 8:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sty 02, 2010 2:42 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 26, 2009 11:56 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Mam prośbę. Proszę o identyfikacje następujących rurek podciśnienia w silniku M117 :

Dokąd biegnie z czym się łączy oraz do czego służy rurka 1
Obrazek


Dokąd biegnie z czym się łączy oraz do czego służy wskazana rurka ;)
Obrazek

Lepiej wiedzieć przed rozkręceniem ;)

Dziękuje.

_________________
Mercedes SEC 560 bez udziwnień !


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 02, 2010 4:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
od odmy z foto 1 leci rurka plastikowa taka jak od podciśnień do właśnie regulatora ciśnienia paliwa z foto 2 ,pozycja oznaczona nr. 2 to prawdopodobnie czujnik przepływu powietrza który powinien znajdować się w rurze dolotowej do filtra powietrza .

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 02, 2010 4:28 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
233 - czujnik temperatury powietrza zasysanego - umieszczony w rurze dolotowej.
513 - regulator ciśnienia głównego paliwa. Rurka łączy go z odmą aby ciśnienie paliwa było zawsze powiązane z ciśnieniem bezwzględnym powietrza w dolocie.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 02, 2010 4:47 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 26, 2009 11:56 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Nowy Sącz
czarek12 pisze:
od odmy z foto 1 leci rurka plastikowa taka jak od podciśnień do właśnie regulatora ciśnienia paliwa z foto 2


Czyli dobrze się domyśliłem łącząc je razem - a wydawało mi się że z odmy ta rurka prowadzi gdzieś pod klapę spiętrzającą i tam jest łączona z odmą która przechodzi pod klapą.

Nawiasem mówiąc - wypadła mi ta gumowa rurka z elementu na 2 rysunku - po czym zamontowałem nową (wpasowałem z większym fi z naciętym rowkiem żeby nie wypadła) ale obawiam się ze może to być nieszczelne połączenie - czym to będzie skutkowało bądź jak się będzie objawiało ?

Dziękuje za podpowiedzi.

_________________
Mercedes SEC 560 bez udziwnień !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl