Witam . Szukałem (moze nie do konca dobrze) i nie znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie. Otoz w moim kombiaczku wyraznie słychac ze jeden hydrauliczny popychacz zaworu zakonczyl swoj zywot( wiecej go slychac jak klepie niz jak pracuje poprawnie). A pytanie brzmi: W sumie to dwa. 1) Z tego co doczytalem wymiana jednego mija sie z celem(przypuszczam ze z tego samego wzgledu co wymiana jednej lub tylko kilku panewek a nie wszystkich- bo bedzie pchał olej tam gdzie mu latwiej i nowy na momencie bedzie kaput?
2) Jak skomplikowana jest wymiana w moim silniczku? OM603 turbo. W sumie to sam bym ocenil ale po co ruszac pokrywe i wymieniac uszczelke pod nia tylko dla samej ciekawosci, wiec wole zapytac a nóż ktos to przerabial u siebie i wie w czym rzecz. Trzeba wałek rozrzadu ruszac? Jakies niebezpieczenstwa po drodze sa?
_________________ W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D, EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,
|