WITAM, więc tak składasz tylne oparcia siedzeń ,wchodzisz do bagażnika ,odkręcasz dwie śrubki z prawej i lewej strony tuż za oparciami odginasz blache (delikatnie żeby jej nie zagiąć zabardzo) i widzisz już "gruchy" są prztkręcona od spodu auta trzema nakrętkami ale wcześniej musisz odkręcić przewód zasilający czyli tą metalową rurkę UWAGA MOżE TAM BYć DUżE CIśNIENIE !!! WIęC NAJPIERW PODNIEś AUTO żEBY NIE STAłO NA TYLNICH KOłACH po to aby zniwelować ciśnienie można też odkręcić przewód zasilający od amortyzatora (to to przy kole) żeby spuścić płyn TEż OSTROżNIE !!! MOżE BYć BARDZO DUżE CIśNIENIE !!! no i wtedy pozostaje tylko zlać stary płyn całkowicie można włączyć silnik na kilkanaście -kilkadziesiąd sekund żeby pompa wypompowała resztki płynu z przewodów przepłukać delikatnie filtr w zbiorniczku wyrównawczym (ten jest pod maską po lewej stronie obok pojemnika z płynem do szyb) , z amortyzatorów też spuścić płyn np. opuszczając na chwile auto na koła , przepłukać układ założyć nowe gruchy pozkręcać zalać nowy płyn ZHM (TYLKO !!! ZHM nie żadne tam inne do citroenów czy tp.)włączyć na chwile silnik odpowietrzyć układ ,odpowietrznik znajduje się u góry na kostce rozdzielacza , pojeżdzić troche można też obciążyć auto (sprawdż czy tył podnośi się przy obciążeniu ) następnie ponownie odpowietrzyć układ no i wtedy pozostaje tylko wsiadać i cieszyć się jazdą w komfortowych warunkach
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.życze powodzenia i pozdrawiam

<br>
Dodano po 5 minutach.:<br> OOOOOPS CHYBA SIę SPóżNIłEM Z TYN OPISEM

poprostu nie zauważyłem że post ma drugą srtonę no ale już za póżno -poszło sorki
