MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 5:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 5:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
peeteer pisze:
Ma jeszcze S 140- 350TD 1998r

Może ma 300 DT? Bo 350-tek już w 98 nie było.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 12:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 1:05 am
Posty: 50
A faktycznie faktycznie, silnik w 1998 jest 300dt dzisiaj się dopytałem ale dziękuje za czujność.

Ponawiam pytanko:Czy ktoś jeździ 3,2 i jaka opinia o S- 140?
Co robiliście w Waszych autkach?

Zapodał bym zdjęcia ale nie wiem jak.

Pozdrawiam

_________________
Było minęło-MB 115 200D,MB 123 200D,MB 123 240D,MB 123 230E,MB 123 2,5(karetka pogotowia)
aktualnie-MB 123 230E,MB 123 300TD,MB 124 230TE,MB 190 1.8,+ojca 123 240D !!!68 000km!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 9:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 31, 2005 8:35 pm
Posty: 87
Ja Ci dobrze radze, poczekaj dozbieraj pieniędzy i kup V8. Może nie chcesz V8 dlatego, że gadanie ludzi typu " jak V8 to trzeba wiadrami lać" wpłynęło na twoją psychike i sam fakt posiadania V8 przeraża Cię. Ale tak nie jest kup V8 nie pożałujesz. Spalanie takie samo jak 3,2 r6 a nawet 3,2 spali Ci więcej w niektórych sytuacjach i trzeba gnieść go przy wyprzedzaniu jak zapakujesz rodzine i bagaże. Zdjęcia się wkleja tak: nad okienkiem w którym piszesz odpowiedż masz przycisk załącznik naciśnij go i pojawi się nowe okienko, nastęnie naciśnij przycisk przeglądaj i wybierasz z dysku plik zdjęcia które chcesz załądowac na forum, potem dajesz wyślij i pokaże się następne okienko. Musisz skopiowac pierwszy link pod pierwszym zdjęciem i wklejasz go do okienka w którym piszesz do Nas wiadomość. Tak robisz z każdym nowym zdjęciem. Pytałeś ile jest wart taki 3,2 z 97 r cena może być różna, najpierw trzeba oglądnąc a potem szacować. Włąściciel w140 z 90 roku może chcieć za niego 28 tys bo jego stan jest tego wart.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 9:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
tak dla porównania udało mi się znaleźć:

s320:
http://youtube.com/watch?v=mxaqMlZZRJQ&feature=related (mile mnożysz razy 1.66 tak dla przypomnienia :P )

drugi filmik...:

http://youtube.com/watch?v=S0SOMwbQKfg&feature=related

i s500 tylko że w140 sel więc nie wiem czy to dokładnie ten sam...:

http://youtube.com/watch?v=wV4tcaGr6ao&feature=related

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 9:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 1:05 am
Posty: 50
Coraz skuteczniej mnie zniechęcacie do 3.2 ale jakieś 8-9 do 100km też nie jest źle, choć S500...powalające.
Bardzo podoba mi się np ten:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5193718
tylko rok 1992:( <br>Dodano po 8 minutach.:<br> To kilka zdjęć tego którego planuje a może raczej planowałem:)
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1211399001_2.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1211398867_1.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1211398910_3.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1211398938_4.jpg
Napiszcie szczerze co myślicie... <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Dzięki patryk za pomoc ze zdjęciami :)

_________________
Było minęło-MB 115 200D,MB 123 200D,MB 123 240D,MB 123 230E,MB 123 2,5(karetka pogotowia)

aktualnie-MB 123 230E,MB 123 300TD,MB 124 230TE,MB 190 1.8,+ojca 123 240D !!!68 000km!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 10:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ten z allegro to chyba już był malowany...

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
peeteer pisze:
Coraz skuteczniej mnie zniechęcacie do 3.2 ale jakieś 8-9 do 100km też nie jest źle, choć S500...powalające.
Bardzo podoba mi się np ten:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5193718

Ten 420 na pewno był malowany. Gość buja się z nim już dłuuugo. [oczko] Osobiście nie polecam 420. Pali tyle samo co 500, a frajda z jazdy mniejsza. [zlosnik]
peeteer pisze:
tylko rok 1992:(

I co z tego. [zlosnik] Ja też chciałem z 96-98, a kupiłem z 94'. Nie patrz na rok tylko na stan. [zlosnikz]
peeteer pisze:
To kilka zdjęć tego którego planuje a może raczej planowałem:)

Ja chcę tylne lampy z niego. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 12:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2008 7:22 pm
Posty: 401
Cytuj:
Co najważniejsze zwieszenie jest trwałe i na szczęście nie jest to wielowahaczowe aluminiowe g...


HMMM JAK DOTĄD ZAWSZE MYŚLAŁEM ŻE Z TYŁU SĄ PO TRZY WŁAŚNIE ALUMINIOWE WACHACZE NA STRONĘ?

_________________
W107 450SL


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 12:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
richie pisze:
HMMM JAK DOTĄD ZAWSZE MYŚLAŁEM ŻE Z TYŁU SĄ PO TRZY WŁAŚNIE ALUMINIOWE WACHACZE NA STRONĘ?

Porównuję do E39 gdzie dla mnie zawieszenie to rozpacz. [szalone] W140 mogłoby mieć zawieszenie z drewna i tak byłoby lepsze od tego z bmw. [zlosnik] Wyłącz caps locka. :roll:

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 8:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 31, 2005 8:35 pm
Posty: 87
Cześć, ten z allegro 420 miał malowane prawe tylne drzwi pasażera - jakiś specjalista ładnie wycieniował, pozatym to jakaś wersja okrojona w środku. ten Twój nawet ładnyz wierzchu ale w środku skromno w porównaniu z wyposażeniem V8( choć są wypasione wersje 3,2) ale ja bym szukał już w wersjii przedłużanej i v8. JAk już kupowac to się nie rozdrabniać- takie jest moje zdanie bo to samochód do użytkowania jeszcze na pół wieku a nawet więcej.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 10:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 1:05 am
Posty: 50
patryk pisze:
ten z allegro 420 miał malowane prawe tylne drzwi pasażera

kuba124 pisze:
Ten 420 na pewno był malowany


Faktycznie kompletnie nie zauważyłem.Dopiero po Waszej interwencji

kuba124 pisze:
Osobiście nie polecam 420. Pali tyle samo co 500, a frajda z jazdy mniejsza

patryk pisze:
ja bym szukał już w wersjii przedłużanej i v8


Wszystko się zgadza ale musaiał bym dołożyć jescze raz tyle a tutaj tylko- 20 000.
Chyba,że możecie coś polecić ,bo ja nawet malowania nie dostrzegam :)
Zdaje sobie sprawę że S-ka nie jest dla ludzi biednych i nikt za darmo nie odda,ale czy jest sens wydawać 10-20 tyś więcej.

_________________
Było minęło-MB 115 200D,MB 123 200D,MB 123 240D,MB 123 230E,MB 123 2,5(karetka pogotowia)

aktualnie-MB 123 230E,MB 123 300TD,MB 124 230TE,MB 190 1.8,+ojca 123 240D !!!68 000km!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 3:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
moim zdaniem jak masz okazję kupić tą S-kę 3.2 po tak okazyjnej cenie i jeśli naprawdę jest ona w b.d stanie to warto. Bo to zawsze tak jest "a dołóż jeszcze 5 tysięcy i będziesz mieć to, a dołóż 10 to kupisz jeszcze lepszego, a dołóż 15 to..." i takie błędne koło :-? przecież jak nie masz to tego nie wyczarujesz prawda ? a jeszcze trafisz na jakiś wałkowaty model i dopiero była by tragedia...

Nie będziesz najwyżej rajdować tym autem, zresztą ten samochód jest po to, żeby "pływać" a nie się ścigać. Wiadomo - warto mieć pod butem tyle kucyków żeby nie martwić się o wyprzedzanie itepe., ale jeżdżąc ostrożnie to i 3.2 starczy.
Moim skromnym zdaniem, mając pewność i zaufanie w tym gościu co sprzedaje, że auto jest zadbane to nie szukałbym na siłę. No ale decyzja należy do Ciebie, pozdrawiam.

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 5:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Jestem tego samego zdania. Jeśli masz 20.000zł to bierz z pewnego źródła to co masz.
Moim zdaniem lepsze 3.2 z dobrej ręki niż S500 z dużym wyposażeniem, ale w stanie agonalnym.

V8 to drogi silnik w naprawie dlatego musisz mieć pewność, że to co kupujesz
nie będzie z miejsca do remontu.

Inna sprawa, że i za 40.000zł możesz kupić trupa - żaden problem
Dlatego biorąc pod uwagę fakt, że sam mówisz, iż średnio znasz się na
tym modelu to na prawdę bardzo uważaj co robisz... ja bym nie ryzykował.

Gadam tak, a sam kupiłem W140 mając blade pojęcie o tym modelu MB [zlosnik]

Nie ma to jak napalić się... [cool]

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 3:03 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 30, 2007 12:20 am
Posty: 28
peeteer pisze:
jaka opinia o S- 140?
Co robiliście w Waszych autkach?


Moja opinia o W 140 jest jak najlepsza. Auto prowadzi się pewnie, nie potrzeba nawet czujników prarkowania. Silnik rzędowy 3,2 na pewno będzie tańszy w utrzymaniu niż v8 albo v12. W moim (600) wymieniałem pompę wodna, po ok. 180 tys. km ale nie wiem czy ten typ tak ma, czy to przypadek. Wymieniałem też płytę elektryczną w skrzyni biegów - brzmi groźnie, ale nie jest to jakas tragedia. Troche cieknie też przekładnia kierownicza. Czeka mnie też wymiana kilku elementów w zawieszeniu, ale podobno w tym przypadku trzeba troche dojeździć i zrobić je kompleksowo. Jak w każdym mercedesie proponuję sprawdzić wycieki olejów z wszelkich możliwych miejsc:)
Jeżeli nie znasz sie za dobrze na 140, to koniecznie pojedź z autem do jakiegos warsztatu, który sie specjaliuje w mercedesach, bo nie są to auta, w których, każdy samemu sobie wszystko zrobi. W cięższych i szybkich modelach szybko zużywają się tarcze i klocki.
Jeśli chodzi o wady, to może brak telewizora, np. BMW już wtedy monotował taki sprzęt w 7kach, ale i tak nie zamieniłbym się na BMW.
Polecam skóre, bo jest efektowniejsza i łatwiejsza w utrzymaniu niż materiał. Łatwo też mozna się przyzywczaić do elektrycznego ustawiania foteli. Obu tych rzeczy nie ma ten wystawiony przrz OTOMOTO.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 10:20 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 1:05 am
Posty: 50
MercBeginner pisze:
Jeśli masz 20.000zł to bierz z pewnego źródła to co masz.
Moim zdaniem lepsze 3.2 z dobrej ręki niż S500 z dużym wyposażeniem, ale w stanie agonalnym.

Właśnie, 20 000 to max co chciałem wydać na teraz + oczywiście LPG sekwencja+jakieś ewentualne naprawy+rejestracja+ubezpieczenie robi się 27 000.
Jedyne pocieszenie to OC/AC od 35 000 za...1198zł.Super bo tyle płacę za MB 190 z 1992.

Ale...

Wczoraj pojechałem dokładnie go oglądać i jedna sprawa mi się nie podoba.

Auto stało cztery miesiące i w jednym miejscu przy drzwiach kierowcy pojawiła się rdza (jakiś 1cm)...z tyłu po otwarciu drzwi pasażera też mały nalot w rogu.
RDZA w S klasie 1997?Czy to normalne?Mam auta z 1992 i nic takiego się nie pojawia.
Od spodu wydaje się ok ale ta rdza-zdziwiłem się bardzo.

Jednak taki idealny nie jest-myślałem że Mercedes w tych latach robił ocynk ale chyba jednak nie.

Czy macie podobne doświadczenia z rdzą w klasie S?Trochę wizja malowania auta mi się nie uśmiecha...dramatu nie ma ale w S-dziwne.

_________________
Było minęło-MB 115 200D,MB 123 200D,MB 123 240D,MB 123 230E,MB 123 2,5(karetka pogotowia)

aktualnie-MB 123 230E,MB 123 300TD,MB 124 230TE,MB 190 1.8,+ojca 123 240D !!!68 000km!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl