MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 9:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 14
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 11:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
TReneR pisze:
Wlasnie dlatego, ze nastawnik jest w pozycji awaryjnej, ciezko bedzie zapalic na zimnym silniku i bedzie gasl.


Tyle ze opisane objawy sa przy aucie nagrzanym, pozatym dobrze wyregulowany wtrysk nie potrzebuje regulatora do w miare dobrej pracy. Obroty bez niego moga byc troche za niskie lub moga falowac ale silnik nie powinien gasnac.

Cytuj:
Trzeba by sprawdzić bezpiecznik i srebrny przekaźnik. Wygląda na to, że albo sterownik nie ma zasilania albo jakaś inna lipa.


Brak zasilania rowniez objawial bedzie sie tylko przy podwyzszonych obrotach oczywiscie przy poprawnej regulacji wtrysku.

Cytuj:
a tak na boczu to jakie ma znaczenie czy ten czujniczek powietrza (ten co wkrecony jest w rure dolotową) czy jest wkrecony w nią czy odczepiony ??


To czujnik temperatury powietrza zasysanego wiec jesli nie jest wyczepiony a masz rozgrzeana komore silnikowa to bedziesz mial ubozsza mieszanke.

ALPAq pisze:
(tuż po odłączneiu się ssania)


Ten silnik nie ma ssania a prawidlowo wyregulowany silnik utrzymuje te same obroty zaraz po uruchomieniu jak i gdy juz jest nagrzany.

Jesli klapa pracuje plynnie i bez zaciec w gore i w dol to powinienes wyregulowac wtrysk. Ale nie mowie tu o regulacji kluczem imbusowym jak to robi wiekszosc ludzi tylko o regulacji potencjometru klapy spietrzajacej (bylo to juz kilkukrotnie opisywane na forum) a dopiero potem mozna regulowac imbusem.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 10:48 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
roadrunner pisze:
egulacji potencjometru klapy spietrzajacej

hmm tyle, że to już chyba było robione ... najwidoczniej słabo ;) <br>Dodano po 21 minutach.:<br>
roadrunner pisze:
Ten silnik nie ma ssania

a to dobrze wiedziec :D bo od zawsze zimny wyższe obroty miał .. i jest tak że po chwili jazdy ustawiają się normalnie :D wiec myslalem ze to siekieś ssanie [zlosnik]
hmm czyli przydało by sie sprawdzić napięcie na potencjometrze na wstępie ?... <br>Dodano po 43 minutach.:<br> ok sprawdziłem!! potencjometr na minimalnych obrotach ma ok 0,9-0,93V .. a nie 0,7... wiec moze to być przyczyną tego wszystkiego?? sprawdziłem, ze klapa chodzi dobrze a wraz ze wzrostem obrotow napięcie na potencjometrze rośnie równomiernie. Czyli obowiązkowo wyregulować potencjometr?? <br>Dodano po 4 minutach.:<br> a co do regulatora to napięcie ma ok 5V ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 8:32 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hm więc jak??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 9:29 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No faktycznie napiecie z potencjometru troche wysokie - powinno byc ~0.7 +-0.1V. Warto wyregulowac.
Napiecie na nastawniku wyglada ok.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 11:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ok to lece do chłopka co mnie to montował ;) .. hehe i niech mnie to tera kurna robi jak należy ;)
pozdrówki (hehe jak ktoś w HP napisał "papatki" [zlosnik] ) <br>Dodano po 2 godzinach. 22 minutach.:<br> hehe poleciałem i nagadał mi że troszke ruszy sie przepustnice i bedzie git :D a o regulacji potencjometru nie chciał nawet słyszeć ... boi sie jak widac ;) coś bede musiał na to zaradzić :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 11:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie chodz wiecej to tego goscia - ruszyc przepustnice?! Pewnie kawalkiem drutu przywiazac i na gumce od majtek zaczepic... pospolite druciarstwo!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 3:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
heh ... poprostu chciał sie mnie pozbyć bo boi sie ruszac potencjometru.... hmm tacy są ci wspaniali mechanicy/ mechatronicy ... ciezko tu o takiego ktory by sie za to wzial ;) .. sam mi tak powiedział:
"chcesz to sobie dłub... ja tego ruszał nie będe" :P no jego zdaniem jest dobrze bo jeździ .. ale tak cieżko mu zrozumieć że ustawienie potencjometru na właściwe 0,7 napewno nie zaszkodzi [zlosnik] <br>Dodano po 2 minutach.:<br> pojeżdżę tak trochę aż znajdzie sie ten odważny-wybraniec ;) ...
Trzeba przyznać ze chodiz ogolnie nieźle .. spalanie przy spokojnej jeździe średnio 13-14 ... tylko wlasnie to gaśnięcie jest wkurzajace .. i jak sie rozgrzeje to ma zamale obroty.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 14

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl