MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 12:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sty 24, 2007 8:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Warsztat jest z tradycjami i polecany przez łódzkich mercedesowców, daje gwarancję itd - co do technologii to pan mi wyjaśnił, że cylinder zostanie rozwiercony i wstawiona będzie tuleja o wymiarze wewnętrznym równym nominalnemu, czyli tłok pozostaje taki jak był. Podobno już tak robili i było dobrze. Oczywiście poinformuję o wynikach - jakie by nie były ;-)

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 24, 2007 8:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
no jesli tlok zostanie stary to ok

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 03, 2007 1:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Silnik już wyszlifowany, poskładany, uszczelniony, zakupiłem więc oliwkę - 6 litrów syntetyka Midlanda Avanzy, jeszcze tylko wymiana sprężyn z tyłu i załatanie tłumika. W poniedziałek/wtorek odbieram i w drrrrogę! [obijacz]
Już się trochę wyzwyczaiłem, trzeci tydzień śmigam Nexią... Olej zakupiłem z oszczędności paliwowych [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] i jeszcze zostało na parę piwek...

BTW kolega mi mówił że i tak mało było zniszczeń, jemu zdarzyło się wymieniać tłok PRZESTRZELONY na wylot latającą porcelanką... więc koledzy, nie oszczędzajcie na świczkach bo nie warto :roll:

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 07, 2007 9:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
No i odebrałem - we środę [zlosnik]
Przy okazji wyjaśniło się, dlaczego nie dymił ani nie pluł olejem - wszystko zostawalo w środkowym tłumiku, który ważył chyba z 10 kilo :o a z racji dziurawości został wymieniony.
Na beznynie jeździ ładnie, za to muli na gazie - jeszcze muszę podjechać na regulację, swoją drogą ciekawe dlaczego tak się zrobiło? Silnik pracuje cicho, równo, pali na dotyk (chyba nawet lepiej niż przedtem).
Wymieniłem też sprężyny, amory i jeszcze parę duperelek - za calość dałem 4 tysie, z czego na silnik poszły niecałe 3 (do poprzedniej wyliczanki doszły jeszcze jakieś drobiazgi za +- 2 stówy), auto na gotowo (cena zakupu+koszt napraw) wyniosło mnie 8,000 co uważam za wynik akceptowalny, choć oczekiwałem, że zmieszczę się w mniejszej kwocie...

A oto pełna lista napraw:

I. Głowica
1. wymiana prowadnic zaworów wydechowych i ssących, szlifowanie gniazd i zaworów, planowanie
2. Wymiana uszczelki: głowicy, kolektorów ssących i wydechowych
3. Wymiana simeringów silnika wraz z uszczelką boczną dekla
4. Wymiana uszczelniaczy zaworów

II Blok
1. Wymiana tulei cylindra II
2. Wymiana pierścieni na 6 tłokach
3. Szlifowanie powierzchni bloku

III Układ zasilania
1. Wymiana odmy i gumy przepustnicy spiętrzającej
2. Wymiana filtra paliwa

IV Zawieszenie
1. Wymiana sprężyn tylnych i amortyzatorów

V Wydech
1. Wymiana środkowego tłumika oraz zawiesi gumowych kompletnych wraz z uszczelkami

+ oczywiście wymiana oleju i filtra oleju, do tego jakieś żaróweczki na desce rozdzielczej, przeczyszczenie alternatora i rozrusznika, przeglądnięcie całości.

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 1:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
~kropi bardzo byl bym wdzieczny gdzybys mogl przybl;izyc cene regeneracji glowicy. Czy miales alles zaawory do wymiany czy tylko te co byly zle??
Jak chcesz do dawaj na priva :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 11:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Wymieniony był 1 zawór i wszystkie prowadnice, szlifowane oczywiście wszystkie i zawory i prowadnice, 1 prowadnica to 14 zl + 10 zł wymiana, zawór chyba dostałem gratis bo nigdzie nie widze ceny [smiech] , redulator zaworu=52, zimeringi 69 a koszty szlifowania bloku i głowicy gdzieś mam, ale nie wiem gdzie - robiła to firma zewnętrzna, typowo nastawiona na remonty silników i cennik dostałem "przed" i chyba zdążyłem już posiać... :-(

Jak znajdę to się odezwę.

_________________
W124 320CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl