MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 4:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 69 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob mar 15, 2014 7:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 21, 2009 4:32 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa (WT)
Auto piękne. Ale dla pełnego gangsterskiego sznytu przydały by sie ciemne szyby z tyłu i kiełbasa w bagażniku [hihi]

_________________
ex W140 S500 - Japonka
ex W163 350
ex E420 94r.
ex 116 350 SE, 74r.
Masz firmę i chcesz obniżyć rachunki za prąd? - pomogę:) www.energobiznes.pl


Na górę
Post: ndz mar 16, 2014 9:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
no to 140-tki zaczely juz trafiac pod strzechy [zlosnik]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 8:48 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
kokosz pisze:
Zgodnie z tradycja regionu naklejasz na kazdym blotniku V12?


No a Ty zgodnie z tradycją regionu przechowujesz pożywienie w słoikach?:):)



Ale cóż.
1500 kilometrów przejechane w weekend .
Spalanie do 160km/h między 13,a 16 naturalnie lpg heheh

Nie obeszło się też bez awarii , spaliła sie żarówka lewego kierunkowskazu z przodu.
Wymiana podczas tankowania:)Paragonu na 3zł nie mam i nie mam też zdjęć spalonej całej i z wymiany heheh
Prowadzi się przyjemnie ale przez ten wiatr trochę miotało po autostradzie.
t.king pisze:
no to 140-tki zaczely juz trafiac pod strzechy [zlosnik]



Za to coraz więcej szlachty wyprzedało majatki za bezcen i trafiło na emigrację zarobkoweą.
Gospodarka przechodzi w ręce ludu pracującego z obu lewych rąk szlachty .

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 2:41 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Zdaje się, że brakuje mi zaślepek na listwy progowe .
Może ma ktoś numery tych listew chyba.
Załącznik:
IMAG0324.jpg
IMAG0324.jpg [ 25.96 KiB | Przejrzano 1658 razy ]


Widać ładna konserwację pod spodem heheh

Tak wyglądają wtryskiwacze od lpg.
Jeden kolega pytał o zdjęcie :)

Ale jest spora różnica w mocy, muszę to wyregulować lub wymienić na nowe.

Załącznik:
IMAG0323.jpg
IMAG0323.jpg [ 30.28 KiB | Przejrzano 1658 razy ]


I na koniec eska na Podkarpaciu :):)

Załącznik:
IMAG0322.jpg
IMAG0322.jpg [ 34.29 KiB | Przejrzano 1658 razy ]


Kratka w zderzaku już zainstalowana :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 3:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wtryskiwacze poziomo - nowe długo tez nie pożyją.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 3:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Ojacie,

Ja.myslalem, ze zartujesz z tym silnikiem. :-) co sie Ciebie stalo? Wsadz tam 601 i nie baw sie z gazem. :-)

Slaby przyrost stron jest. Ludzie sie pewnie.szykuja dopiero.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 3:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
TReneR pisze:
Wtryskiwacze poziomo - nowe długo tez nie pożyją.



Co ?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 3:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
To jest opis hasla do krzyzowki. przeciez napisal, ze poziomo.
Z drugiej jednak.strony.


Wiadomo, ze jak cos lezy to nie da rady wtryskiwac i dlugo taki nie pozyje.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 3:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 09, 2012 3:09 pm
Posty: 115
THC pisze:
Zdaje się, że brakuje mi zaślepek na listwy progowe .
Może ma ktoś numery tych listew chyba.


Brakuje, brakuje Panie :) Tam "idą" takie czarne gumy, żadne listwy. Nawet wyszedłbym do garażu upewnić się, ale tak wieje, że boje się, iż odlecę razem z wrotami [zlosnikz] Ale na 99% to gumy.

_________________
MERCEDES C140 500SEC/S500 nowy nabytek od 2016
MERCEDES W140 500SE 1991
MERCEDES W203 Coupe/Liftback 2.0 Kompressor 2001

MERCEDES C124 320 coupe 1995 - ojca
MERCEDES W203 C180 2.0 2001 Elegance -ex
MERCEDES W202 200D 1995 Elegance -ex


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 3:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Podstawy instalatora podtlenku;

Oprócz odpowiedniego doboru ważny jest również odpowiedni montaż listwy wtryskiwaczy. Niestety nawet w najlepszej jakości LPG znajdują się zanieczyszczenia, dlatego pozycja montażowa listwy wtryskiwaczy jest bardzo istotna. Wtryskiwacze należy montować cewkami elektromagnesów do góry. W ten sposób nawet jeśli do wtryskiwacza gazu przedostaną się zanieczyszczenia to nie mają tendencji do osadzania się w ich wnętrzu. Inna pozycja, od poziomej do zupełnie odwrotnej (cewkami do dołu) powoduje, że zanieczyszczenia są gromadzone we wtryskiwaczach, co doprowadza do nieprawidłowości w ich działaniu. Gromadzące się zanieczyszczenia ograniczają możliwość ruchu elementów zamykających przepływ gazu, co może być szczególnie kłopotliwe zimą (mogą wystąpić kłopoty w pracy nierozgrzanego silnika).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 6:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Brakujące konie na gazie można znaleźć robiąc przegląd inst. Lpg i pewnie przerabiając ją nieco. Wejdź na forum LPG wrzuć zdjęcia to coś poradzą na pewno. Pewnie zmieniając nieco układ "wężyków", wymieniając któryś z komponentów i strojąc całość da się to ogarnąć w wersji budżetowej.

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 7:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
THC pisze:
Tak wyglądają wtryskiwacze od lpg.
Jeden kolega pytał o zdjęcie

ja tu tylko mogę podpowiedzieć:
wymień ten szajs najlepiej na pojedyncze Barracudy, ewentualnie HANA a jak chcesz zaszaleć to Keihin, tam trzeba zrobić krótkie wężyki zasilające, możesz użyć takich trójników:
http://www.phjacus.pl/G51-Trojnik-rozdz ... p2063.html
jak masz Golda to i dwa wyjścia są więc można zastosować filtr 2x12
http://www.phjacus.pl/F57-Filtr-metalow ... -p242.html
całość połączyć przewodem takim:
http://www.phjacus.pl/Waz-przewod-gazow ... -p734.html
i nie będzie śmierdziało
a tak wygląda poprawny montaż w tym silniku:
Załącznik:
P1010311.JPG
P1010311.JPG [ 43.76 KiB | Przejrzano 1616 razy ]

Załącznik:
P1010300.JPG
P1010300.JPG [ 39.51 KiB | Przejrzano 1616 razy ]

Załącznik:
P1010288.JPG
P1010288.JPG [ 31.69 KiB | Przejrzano 1616 razy ]

jak tak zrobisz to powinno hulać, jeszcze jak by tak na AFR wystroił instalacje to wtedy jest full opcja i można śmiało naginać kilometry na podtlenku LPIDżi ale to jest tylko moje skromne zdanie

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2014 7:33 pm przez mark2222, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn mar 17, 2014 7:33 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie chodzi o to, żeby na kazdym kroku oszczędzać bez przesady.
Z sekwencją drugi samochód mam i w poprzednim leżały tak jak tu.
Podjadę jutro zrobić przegląd i ewentualne poprawki.
o na pewno lepiej to działa zrobione tak jak piszesz i tak jak widac.
Będę działał żeby to usprawnić to oczywiście wrzucę zdjęcia hehehe

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 7:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
THC pisze:
Z sekwencją drugi samochód mam i w poprzednim leżały tak jak tu.

dużo czynników ma wpływ na instalację, zaczynając od gratów jakie sa zamontowane po instalatora i wystrojenie, na pewno nie pomoże im taka pozycja.
THC pisze:
Nie chodzi o to, żeby na kazdym kroku oszczędzać bez przesady.

jak zrobisz raz a porządnie instalacje to wtedy oszczędzasz, jak przyżydujesz to potem wyjdzie w praniu ;)

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pn mar 17, 2014 9:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
THC - mimo wszystko gratuluje [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 69 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl