Mam taki problem z moim 300D aut, otóż sprawdziłem ostatnio poziom na bardzo nagrzanej skrzyni (po korkach) i okazał się znacznie większy niż maks. Olej uzupelniałem w zimie, po naprawie napędu szybkościomierza i wtedy po krótkiej jeździe (za krótkiej, teraz już wiem

) był poziom nieco ponad stan, więc zostawiłem tak. Teraz jest znacznie cieplej i siłą rzeczy poziom większy. teraz pytania:
1. Jak może wpłynąć na skrzynię jeżdżenie z olejem ponad stan (poza wywaleniem go przez jakieś połączenie)?
2. Jak taki za duży poziom wpływa na pracę skrzyni czy to może być przyczyna, że: na zimnej, jak jest niski stan to działa dobrze, jak się nagrzeje to zaczyna szarpac trochę i kicdown robi się leniwy, a czasem wogole nie reaguje?
3. Jaka objętość oleju jest od kreski max do dolnej, na bagnecie (fajnie by było orientacyjnie wiedzieć, ile mam odessać)?
P.S. olej czysty, nie śmierdzi spalenizną, także getreibe raczej OK.
Pozdrawiam