MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 5:15 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 26, 2008 8:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:29 pm
Posty: 206
Lokalizacja: WLKP
:evil: Uszczelka została wymieniona no i jest lipa....... :evil:
Motor się grzeje....temperatura w okolicach 100 stopni i czasem nawet lekko powyżej,dziś wymieniłem termostat -żadnego efektu-temp dalej oscyluje w okolicach 100 stopni , węże miękkie z tym ,że górny od chłodnicy znacznie bardziej gorący niz ten wychodzący od termostatu -prawa strona chłodnicy(ta od termostatu)jakby chłodniejsza-czy to by wskazywało ,że chłodnica kapput?
Nadmienie tylko,że przed wymianą uszczelki wszystko było OK i motor trzymał temperaturę jak skała - około 90 stopni.
Jakieś sugestie,panowie?

_________________
now: W210 E280 V6 97'
ex W124 E250 D 94'
ex W124 200 E 91'
ex W124 250 D 91'
ex W124 200 D 87'
ex W123 200 D 82'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 8:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
jezdziłes nim -odpowietrzył się? pompa wody? zła uszczelka -bład montazu?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 9:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:29 pm
Posty: 206
Lokalizacja: WLKP
MERCEDES 4 EVER pisze:
jezdziłes nim -odpowietrzył się? pompa wody? zła uszczelka -bład montazu?


jeździłem...wymieniłem termostat -odpowietrzyłem jak w książce napisane,nagrzewnica daje gorące aż cieżko łapę przystawić do kratki no i ch..... :evil: temperatura 100 i okolice
a co do błędu w montażu to sie pewnie będzie ciężko panom przyznac ,że jakiegoś babola walnęli :evil: jutro się do nich wybieram z pozdrowieniami...

_________________
now: W210 E280 V6 97'
ex W124 E250 D 94'
ex W124 200 E 91'
ex W124 250 D 91'
ex W124 200 D 87'
ex W123 200 D 82'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 9:30 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
a wiatrak masz sprawny??????????????????? wisko czy elektryczny???????
kręci sie z silnikiem czy siłą rozpędu???
tyo jest bardzoi ważne... zęby zjadłem na tym problemie...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 7:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
moze przy montażu przykryli któryś otwór uszczelką :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 8:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:29 pm
Posty: 206
Lokalizacja: WLKP
Zdaje się ,że sprawca zamieszania został namierzony i unicestwiony......
Czujnik temperatury......a właściwie to przewody elektryczne do niego dochodzące-skruszały po prostu....gdzieś przy robocie była wiązka elektryczna ruszona no i wskaźnik temperatury pokazywał a i owszem -wszystko płynnie i ładnie ale o jakies 10 stopni za dużo.Po przelutowaniu przewodów wszystko jakby wróciło do normy-temperatura jest stabilna i nie wychodzi ponad 100

_________________
now: W210 E280 V6 97'
ex W124 E250 D 94'
ex W124 200 E 91'
ex W124 250 D 91'
ex W124 200 D 87'
ex W123 200 D 82'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 9:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn lut 25, 2008 1:53 pm
Posty: 40
kryniu a przed wymianą uszczelki też się grzał? bo może chłodnica jest już tak zakamieniona ,że nie ma takiego przepływu jak powinna miec .Ja tak kiedyś miałem w 190 i się okazało ,że przepływu prawie nie było bo kiedyś ciekła i ktos mądry wsypał te świństwo na uszczelnienie i do tego też chłodniczka od nagrzewnicy nawaliła


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 10:13 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: wt lis 28, 2006 10:30 am
Posty: 219
Lokalizacja: WARSZAWA URSUS
Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy.
Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny.
Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem.
Tomek.

_________________
W169 2.0 CDI
R107 450SL
ML163 3.7


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 11:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:29 pm
Posty: 206
Lokalizacja: WLKP
TOMEK126SEC pisze:
Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy.
Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny.
Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem.
Tomek.


Nikt mi nic nie sprzedał -nie jestem idiotą....Byłem przy całym procesie usuwania tej usterki i bardzo uważnie patrzałem panom mechaniorom na rączki,zaczęli merytorycznie od razu po moim przyjeździe rzekomo przegrzanym silnikiem,od pomiaru temperatury chłodnicy i płynu -na podstawie zmierzonej temperatury stwierdzono jednoznacznie ,że silnik sie nie przegrzewa,temp płynu w normie , w związku z powyższym usterki należało szukać własnie w czujniku lub wskaźniku temperatury.Zabrali się do roboty,wymienili uszkodzony fragment przewodów,usunęli niesprawność i zrobili to sumiennie moim zdaniem,a zamętu raczej mój post nie wprowadzi-wręcz przeciwnie może pomóc tym ,których mechanicy ,przy byle usterce układu chłodzenia będą chcieli naciągnąc na kosztowne wymiany visca ,chłodnicy czy innych równie drogich gadżetów 8)

_________________
now: W210 E280 V6 97'
ex W124 E250 D 94'
ex W124 200 E 91'
ex W124 250 D 91'
ex W124 200 D 87'
ex W123 200 D 82'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl