MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 12:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 09, 2008 9:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Witam-tak na samym początku ładnie się przywitać [zlosnikz] A więc jest problem z moją ukochaną 140-stką Od jakiegoś czasu walczę z zapłonem. Problem wygląda następująco: podczas przyspieszania auto przerywa zarówno na gazie jak i na benzynie (chociaż na benzynie jakby mniej). Chociaż nie jest to zjawisko występujące cały czas czasami jest wręcz idealnie. Z samego rana odpalając wchodzi na wysokie obroty jak to na ssaniu ale czasami zaczyna falować i obroty spadają w przedział około 400 a nawet 300obr/min (podczas ssania dzieje się to raz albo dwa razy)---no prawie gaśnie. A no i te wolne :cry: jak na moje oko i odczucia za niskie około 500obr/minutę. A jak zapodam D to nawet niżej na klimie to praktycznie chce zgasnąć. No i jak już zauważyłem skręcając na biegu kiedy jest na wolnych gaśnie :x --chociaż też nie zawsze. Z tego co zauważyłem to w mechanizmie przepustnicy jest śrubka odpowiedzialna za kąt otwarcia przepustnicy na wolnych obrotach ale nie wiem czy w tym kierunku mam iść regulując--podnosząc wolne obroty. Dodam że przewody i świece wymieniłem jakieś 2 miesiące temu a palec i kopułkę rozkręciłem i oczyściłem. W tym tygodniu jeszcze uszczelnię cały dolot powietrza żeby żadnej lewizny nie łapał i zobaczymy.

Tak więc Panowie pomożecie?? [usmiech]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 14, 2008 2:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
Legionowo ul Parkowa 34 tel 0227845478

zadzwon umow sie, czlowiek sie zna, ustawi mieszanke, sprawdzi bieg jalowy,
jesli nie pomoze proponuje podjechac do znajomego elektryka zeby podlaczyl pod kompa i sprawdzil np polozenie przepustnicy

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 16, 2008 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Dzięki za info szkoda że trochę daleko :( szukam bardziej jakiegoś zakładu w Wielkopolsce. Jak macie jakieś propozycje to chętnie zajadę. A odnośnie tej śrubki to obroty podniosło tak wiec jedno z głowy :lol: teraz tylko jeszcze to przerywanie nie zawsze występujące i biedzie OK. Zauważyłem że teraz występuje tylko na gazie. Tak więc do gazownika też trzeba biedzie zajechać na komputer. No nic chce się śmigać tanio to trzeba zapłacić :cry:
____________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl