berts pisze:
Oleju jest tyle ile powinno być, a wskaźnik raz pokazuje, że jest ok, a raz świeci, że niby coś jest nie tak. Może tam jakiś kabelek zaśniedział, albo czujnik jest do wymiany.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc:)
Wymien czujnik.
berts pisze:
2. Kolejne pytanie, które mnie nurtuje to kolor tapicerki w bagażniku, czy powinien być taki sam jak kolor środka?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc:)
Nie powinien - powinna byc szara.
berts pisze:
3. Czy po ustawieniu drążka w położeniu P i wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki można zmienić jego położenie? U mnie można, nie powinno tam być jakiejś blokady?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc:)
W 126 nie ma blokady - mozna wiec ruszyc drazek bez kluczyka (blokada jest w nowszych modelach - np. 140).
berts pisze:
4. Nie wiem dokładnie jak to nazwać, a chodzi mi o plastikowy element w bagażniku po jego prawej i lewej stronie schowany za tapicerką. Po zdjęciu jej okazało się, że po obu stronach bagażnika jest spora ilość piachu i innego badziewia, które dostało się tak właśnie przez tą "wentylację"
Będę wdzięczny za wszelką pomoc:)
Zrob zdjecie tego, o czym piszesz...
berts pisze:
5. No i na koniec problem z szyber dachem, silnik pracuje, linki słychać, że chodzą, a za żadne skarby nie mogę go domknąć. Pomijam kwestię, że jakiś inteligent wysmarował mechanizm smarem, i się pełno badziewia przyczepiło. Jest jakiś sposób, żeby bez wielkich ingerencji zablokować go? Szyber jest zamknięty, ale nie zblokowany.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc:)
A probowales uzyc klucza i ruszyc go manualnie (sruba znajduje sie w bagazniku po lewej stronie)?