Cześć
1 Temat oczywiście poruszany setki razy ale czytając archiwa nie dotarłem do tego co mnie męczy a danej chwili. Otóż tak:
Jak kupiłem SELa to po przekręceniu kluczyka wskazówka ciśnienia oleju wędrowała na 1-1,2 a po zapaleniu od razu fru na 3 (po mocnym rozgrzaniu na N niewiele opadała). A dzisiaj zrobiło mi się tak, że po przekręceniu kluczyka leci na 3 (nikt nic nie kombinował pod sprzedaż

zrobiło się tak samo z siebie). O czym to może świadczyć? czujnik się zwalił (co gdzie i jak sprawdzić/wymienić?).
Teraz sobie przypomniałem, że rano było nadal 1,2 po przekręceniu.. ale po południu (dolałem wcześniej ok 500ml oleju do silnika) zrobiło się tak jak pisze. Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego ale staram się nie pomijać żadnych faktów.
Z góry dziękuje za pomoc.
2 p.s Wymieniał ktoś w V8 uszczelniacze zaworowe? Dużo z tym roboty? na co trzeba wybulić oprócz samych uszczelniaczy? Jaki może być ewentualny koszt roboty w warsztacie?
p.s2 O czym może świadczyć donośne "piiiii" trwające przez 5 sekund po przekręceniu kluczyka?
Pozdrawiam
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex