MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 26, 2008 5:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć
1 Temat oczywiście poruszany setki razy ale czytając archiwa nie dotarłem do tego co mnie męczy a danej chwili. Otóż tak:
Jak kupiłem SELa to po przekręceniu kluczyka wskazówka ciśnienia oleju wędrowała na 1-1,2 a po zapaleniu od razu fru na 3 (po mocnym rozgrzaniu na N niewiele opadała). A dzisiaj zrobiło mi się tak, że po przekręceniu kluczyka leci na 3 (nikt nic nie kombinował pod sprzedaż :P zrobiło się tak samo z siebie). O czym to może świadczyć? czujnik się zwalił (co gdzie i jak sprawdzić/wymienić?).
Teraz sobie przypomniałem, że rano było nadal 1,2 po przekręceniu.. ale po południu (dolałem wcześniej ok 500ml oleju do silnika) zrobiło się tak jak pisze. Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego ale staram się nie pomijać żadnych faktów.
Z góry dziękuje za pomoc.
2 p.s Wymieniał ktoś w V8 uszczelniacze zaworowe? Dużo z tym roboty? na co trzeba wybulić oprócz samych uszczelniaczy? Jaki może być ewentualny koszt roboty w warsztacie?
p.s2 O czym może świadczyć donośne "piiiii" trwające przez 5 sekund po przekręceniu kluczyka?
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Ostatnio zmieniony wt sie 26, 2008 7:18 pm przez BrunoGiamatti, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Zapnij pas przed przekręceniem kluczyka to nie będzie piii - względy bezpieczeństwa wprost z USA.
Ciśnienie oleju, myślę że to walnięty czujnik.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
BrunoGiamatti pisze:
Jak kupiłem SELa to po przekręceniu kluczyka wskazówka ciśnienia oleju wędrowała na 1-1,2


A z jakiej paki bierze się ciśnienie przed odpaleniem silnika? Zawsze byłem przekonany, że wskazówka ciśnienia oleju, rusza w górę dopiero w momencie odpalenia silnika, lub chwilę po odpaleniu.
Jest coś w W126, co w momencie włączenia zapłonu wytwarza tam ciśnienie?? :o

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:12 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
dobre chęci czujnika [zlosnik]

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
Jest coś w W126, co w momencie włączenia zapłonu wytwarza tam ciśnienie??

126jest tak wspaniały że awansem ma dobre cieśnienie oleju -w końcu opinia zobowiązuje [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
ukaniu pisze:
dobre chęci czujnika



Janfocus pisze:
126jest tak wspaniały że awansem ma dobre cieśnienie oleju -w końcu opinia zobowiązuje


Tak myślałem [zlosnik]

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cytuj:
Ciśnienie oleju, myślę że to walnięty czujnik.

azamat pisze:
A z jakiej paki bierze się ciśnienie przed odpaleniem silnika?

Nic nie tworzy cisnienia tylko impuls elektryczny ściemnia
Dzieki ukaniu. Takie są moje podejrzenia. I dzięki za info z pasami ;)
A ktoś coś podpowie na temat "p.s no1" ;)?
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 7:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Sprawdź i wyczyść połączenie na czujniku ciśnienia.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 9:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A czujnik znajduje się gdzieś przy filtrze oleju?? czy gdzie dokładnie ? (bo coś mi sie tak o uszy obiło ale pewności nie mam)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 9:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Czujnik jest przy filtrze oleju.

Co do uszczelniaczy:klik
Szukajka fajna sprawa polecam ;)

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 27, 2008 10:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Dzięki kit
A na ten temat z uszczelniaczami się już kiedyś natknąłem. Przestudiuje go ponownie.
Pozdrawiam <br>Dodano po 10 godzinach. 55 minutach.:<br> No ok. troszke poczytałem o samej wymianie ale:
1. Ktoś robił to w warsztacie? Jak wyszło z robocizną?
2. Są dostępne 2 typy uszczelniaczy. wszystkie wymiary mają takie same poza wysokością. Jedne mają 10,5mm a goetze 11mm (czy na odwrót) ma to jakieś znaczenie?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl