nie wiem jak dokładnie jest w m102, ale w m103 wtrysk rozruchowy znajduje się mniej-więcej na środku czyli między 3 a czwartym wtryskiem i jest osadzony w gumowa rurke która to z kolei wędruje w kolektor dolotowy . Do wtryskiwacza rozruchowego paliwo z rozdzielacza doprowadzone jest nieco cieńszą rurka niż do pozostałych wtrysków - inne sa też złącza gwintowane tych rurek (inny rozmiar klucza)
A jeśli mowa o tym czujniku 4 pinowym to tez miałem z tym niedawno zagadkę, ale u mnie jak sie dobrze przyjrzę to kształt złącza jest tak zrobiony że prawidłowo pasuje tylko w jednym położeniu. rowek albo wypust (już nie pamietam) jest w złączu przy wiązce a na czujniku rzeczywiście nic szczególnego nie ma, ale kształt sugeruje jak to podłączyć. Jeśli dobrze jest podłączony ten czujnik to podczas rozruchu zimnego silnika na pinach wryskiwacza rozruchowego pojawia się napiecie około 14V , a jeśli źle to w moim przypadku tez pojawiało się na kilka sekund tam jakieś napiecie ale było to około 1,5V - tyle zaobserwowałem u siebie.
żeby było jasne o czym pisze, obrazki:
1) wtyk wtryskiwacza rozruchowego:
2) 4 pinowy czujnik temperatury:
