MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 10:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 16, 2009 10:04 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
jest tam "wtrysk" z koncowka 4-o pinowa
czy ktos wie jak ma byc podlaczona ta wtyczka?


mimo, ze ta wtyczka ma "sciecie" uniemozliwiajaca niewlasciwe poloczenie wtyczki z gniazdem, ale w samym wtrysku nie ma tego wypustu a sama wtyczka ma oznaczenie od 1 do 4

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 10:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
wtrysk rozruchowy ma na pewno wtyk z końcówką 2 pinowa, chyba pomyliło Ci się z czujnikiem temperatury mocowanym do głowicy

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 10:52 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
mozliwe, ale gdzie jest ten wtrysk rozruchowy?
a jesli ta wtyczka to czujnik temperatury to jak powinno byc to ustawione?

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 11:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
nie wiem jak dokładnie jest w m102, ale w m103 wtrysk rozruchowy znajduje się mniej-więcej na środku czyli między 3 a czwartym wtryskiem i jest osadzony w gumowa rurke która to z kolei wędruje w kolektor dolotowy . Do wtryskiwacza rozruchowego paliwo z rozdzielacza doprowadzone jest nieco cieńszą rurka niż do pozostałych wtrysków - inne sa też złącza gwintowane tych rurek (inny rozmiar klucza)

A jeśli mowa o tym czujniku 4 pinowym to tez miałem z tym niedawno zagadkę, ale u mnie jak sie dobrze przyjrzę to kształt złącza jest tak zrobiony że prawidłowo pasuje tylko w jednym położeniu. rowek albo wypust (już nie pamietam) jest w złączu przy wiązce a na czujniku rzeczywiście nic szczególnego nie ma, ale kształt sugeruje jak to podłączyć. Jeśli dobrze jest podłączony ten czujnik to podczas rozruchu zimnego silnika na pinach wryskiwacza rozruchowego pojawia się napiecie około 14V , a jeśli źle to w moim przypadku tez pojawiało się na kilka sekund tam jakieś napiecie ale było to około 1,5V - tyle zaobserwowałem u siebie.

żeby było jasne o czym pisze, obrazki:

1) wtyk wtryskiwacza rozruchowego:
Obrazek

2) 4 pinowy czujnik temperatury:
Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl