MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 8:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 05, 2010 3:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:03 am
Posty: 131
Hej,
Dziś podniosłem dywany w w126 i od strony pasazera ukazala mi sie jakas zbujecka instalacja :)

Czy ktos pomoze mi to zidentyfikowac?
Szukalem w necie po tych nazwach co sa napisane na tych urzadzeniach ale nic z tego :/
Chcialbym to jakos uporzadkowac, ew. niepotrzebne powywalac, moze cos z tych puszek to od LPG jest, Philips, to jakis wzmacniacz czy cos? Nie mam pojecia ...
Pomozcie

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dzieki

_________________
Fiat Grande Punto 2006
Vauxhall Signum 2.2 Dti 2003 RHD
Mercedes-Benz W123 280CE 1979r.
EX. Mercedes-Benz W126 300SEL 1991r. RHD
EX. Mercedes-Benz W220 S430 2001 RHD
EX.Fiat Punto 2 FL 1.2 2003r.
EX.Renault Laguna MK2 2001


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 8:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Jak masz już inne radio to wzmacniacz na szrot, reszta wygląda jak jakiś alarm,odepnij i zobacz co się stanie ,ciężko na odległość to zdiagnozować ,a sam już niejednokrotnie oczyszczałem auta z takich wynalazków :/ tylko mi elektronikowi nie sprawia to żadnych problemów...

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 1:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:03 am
Posty: 131
Czyli tten philips to wzmachol do radia fabrycznego?
Czemu mam go wywalic, z innym radiem nie bedzie dzialal?
Czy to poprostu szajs? :)

_________________
Fiat Grande Punto 2006
Vauxhall Signum 2.2 Dti 2003 RHD
Mercedes-Benz W123 280CE 1979r.
EX. Mercedes-Benz W126 300SEL 1991r. RHD
EX. Mercedes-Benz W220 S430 2001 RHD
EX.Fiat Punto 2 FL 1.2 2003r.
EX.Renault Laguna MK2 2001


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 2:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Po co to wpinać do nowego radia które ma taką samą moc lub większą ??? ,nowe radia mają i tak lepsze parametry niż ten lamus-no chyba żeby pogorszyć.Do fabrycznego radia nie wiem czy był jakiś wzmacniacz pewnie tak ale becker i to nie do każdego beckera.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 2:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:03 am
Posty: 131
Rozumiem BMW,
Także jedna skrzyneczka poleci do kosza dzięki Tobie :)
Trzeba rozkminić jeszcze następne.
Tan po prawej stronie co leży na podłodze została również zidentyfikowana i służy to do podpięcia czujek od alarmu, także póki co zostaje, kolejne niezidentyfikowane jeszcze :)

Dziękuję :)

_________________
Fiat Grande Punto 2006
Vauxhall Signum 2.2 Dti 2003 RHD
Mercedes-Benz W123 280CE 1979r.
EX. Mercedes-Benz W126 300SEL 1991r. RHD
EX. Mercedes-Benz W220 S430 2001 RHD
EX.Fiat Punto 2 FL 1.2 2003r.
EX.Renault Laguna MK2 2001


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 7:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Reszta to pewnie centralka alarmu jak działa to fajnie gorzej jak tylko miesza i w najmniej spodziewanym momencie unieruchomi auto.Ja osobiście z 126 wypieprzyłem wszystkie odcięcia pomp,alarmy i inne kupy które są zbędne nawet jedno w bagażniku było [zlosnik] Wychodzę z założenia ,że jak mają ukraść to i tak ukradną.Jedyne co zamontowałem w 126 to centralny na pilota znaczy się sam sterownik do istniejącego oryginału.Moje zdanie takie aby to wszystko wypatroszyć i wrócić do oryginału ewentualnie tylko centralny z pilota.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 7:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:03 am
Posty: 131
A widzisz,
wlasnie alarm + centralny z pilota jest zalozony, ale poprzedni wlasciciel po wymianie baterii nie mogl zakodowac pilotow, bo nie wiedzial gdzie jest centralka (bo ponoc trzeba w niej dip-switche poprzestawiac zeby znow sparowac piloty z centrala) i poki co jest zdeaktywowany.
Jesli sie okaze ze te puszki sa od alarmu, to moze uda mi sie dotrzec do dokumentacji jak to zaprogramowac i bede mial dzialajacy alarm+central z pilota :)

Powoli dzięki Tobie BMW jestem coraz blizej uruchomienia kolejnej pozyteczne rzeczy, no i oczywiscie uporzadkowania tego balaganu pod nogami pasażera:)

Dzieki

_________________
Fiat Grande Punto 2006
Vauxhall Signum 2.2 Dti 2003 RHD
Mercedes-Benz W123 280CE 1979r.
EX. Mercedes-Benz W126 300SEL 1991r. RHD
EX. Mercedes-Benz W220 S430 2001 RHD
EX.Fiat Punto 2 FL 1.2 2003r.
EX.Renault Laguna MK2 2001


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 8:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Ja bym Ci radził kupić na aledrogo jakiś sterownik centrala (ja kupiłem za chyba 60pln z 2 pilotami nówka) i zamontować ,a całą tą rzepę wypatroszyć.Będziesz miał jedno małe pudełeczko i porządek w instalacji ,a nawet jak padnie to nie zablokuje auta bo co najwyżej kluczykiem sobie otworzysz [zlosnikok]

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: ndz cze 06, 2010 8:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:03 am
Posty: 131
BMW
Wlasnie bylem w aucie :)

Powypinalem te dwie kostki ktore jak sie okazalo sa identyczne w srodku.
Po odpieciu tych 2woch czarnych kosci okazalo sie ze szyby tylne przestaly sie otwierac.
Wyglada mi to w takim razie na strerowniki do szyb tylnych.
Na kosciach byly daty produkcji odpowiednio 1991 i MAY 1987 ??
Wyglada mi to w takim razie na standardowe wyposazenie.
Takze ten niby wzmacniacz patrzac po kolorach kabli wyglada na jakis rozdzielacz, bo wchodzi do jednej czesci gniazd czerwony czarny żółty a pozniej dalej wychodzi czerwony i czarny i dalej znowu czerwony i czarny. Pozniej dalej jest kilka wolnych pinów.
Takze chyba jednak to bedzie razem, tym bardziej, ze ten Philips patrzac po kablach jest polaczony z tymi dwoma kośćmi.

Takze jesli sie nie myle to moznaby bylo powiedziec ze te sprawe mam rozwiazana, choc nie bardzo mi sie to podoba, lecz problem w takim razie pozostaje z odnalezieniem centralki od alarmu, ktora gdzieś musi być.
Do tematu odnalezienia centralki podchodzilem juz 2 razy i poki co bez rezultatu :/

Idac po kablach wszystko mi wskazuje, na to, ze ktos zamontowal jak pod maską pod calym gniazdem bezpiecznikow !!!, ale czy to jest mozliwe i sensowne???
Nie wiem co o tym myslec bo to anglik, alarm byl zakladany w Anglii, i teraz patrząc na ich zdolnosci to malo ktory anglik by dal rade cos takiego zrobic, z drugiej strony po nich mozna sie wszystkiego spodziewac patrzac na ich różne "ciekawe" rozwiazania :)

_________________
Fiat Grande Punto 2006
Vauxhall Signum 2.2 Dti 2003 RHD
Mercedes-Benz W123 280CE 1979r.
EX. Mercedes-Benz W126 300SEL 1991r. RHD
EX. Mercedes-Benz W220 S430 2001 RHD
EX.Fiat Punto 2 FL 1.2 2003r.
EX.Renault Laguna MK2 2001


Na górę
Post: pn cze 07, 2010 6:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Może być domykanie szyb z alarmu lub kawałek modułu komfortu dlatego szyby przestały działać.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl