MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 10, 2014 2:45 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie wiem czy tak ma być, bo nie mam porównania z innym silnikiem.
Odpalę zimny to wskakuje na 1500 obr/min na około 20-30 sekund.
Potem spada na 900 i na 700 ja jest już lekko ciepły.

I nie wiem czy było to wcześniej , czy pojawiło się po wizycie u pewnego mechanika.
Mechanik ten wymienił czujnik temp, z przodu silnika, jest tam taki odpowiada za wiele tematów .

Podłączyłem pod SD i nie ma ani jednego błędu .
Ale nadal ma wysoki jałowy na zimno.
Troche to nie jest tak, bo pewnie nie ma oleju na górze silnika a kręci się wysoko zimny.

Mogę wrzucić od razu R lub D i wrócić na N wtedy ma niskie i jest ok.
Ale to też pewnie niszczy ASB . Po podgazowaniu tez spada, ale to też źle.

Może ktoś poradzi gdzie przywalic przecinakiem, żeby rano nie warczał na pół dzielnicy.

Poza tym pracuje równo, nie zrywa zapłonów, nie faluje i ma moc , tylko te wysokie jałowe....

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 5:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
THC pisze:
Może ktoś poradzi gdzie przywalic przecinakiem, żeby rano nie warczał na pół dzielnicy.

Młotkiem to by można przywalić w łeb temu kretynowi który zrobił wydech w tym twoim "oczaku", gdyby zrobić to odpowiednio wcześnie to by teraz dzielnica miała spokój rankiem [hihi]

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 5:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie jestem pewien ale zdaje się, że nie zrozumiałeś pytania.

Pisałem o przecinaku, nie o młotku.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 7:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
No i co smyku, od początku mówiłem, że Mercedes z V8 to nie jest auto dla sprzedawców z małych miasteczek. To teraz jak coś się zepsuło, to się łudzisz, że tak ma być...

Nie wiem, czy zaglądałeś [usmiech], w giełdzie sprzedajemy dobre auto, ale ono też kosztowało jako nowe ponad 100 tys DM, więc nie wiem, czy podołasz z serwisem.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 7:48 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Oj marny handlarzyno z tym swoim poplecznikem laweciarzem...
Nie mnie przerosło zwykłe 320cdi gdzie opony nie tanie , gdzie rdza, błędy komputery , gdzie już nie śmierdzi 123..
Ale nie mam na imię maciek, żebyś ty mi a ja Tobie grzebał w portfelach , słoiczkach..
Czy ja podołam z serwisem czy z budową domu czy z innymi wydatkami , nie wiem.
Ale wiem że gdzieś tam daleko jest mały misiu, który na pewno dopyta z troską
w głosie czy dam radę.Który przeszedł długą drogę od hamburskiej 115 na taksie, po zabytkowy trendy pojazd:)
Przyśle kartkę na święta ....
Taka awaria to jeszcze przejdzie, ale opowiedz jeszcze raz o tych bakteriach w komorach lakierniczych na linii w210.

W końcu ta rdza skądś musi się brać. Mi rdzewieje szklany szyberdach.

Gdyby podobały mi się pojazdy napędzane olejem napędowym to pewnie chciałbym fotki:)
Ale to nie jedzie i nie da się gazu ze szwagrem założyć, wystroić, mieć po taniości :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 8:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
W 320cdi to byś nie dał rady tankować do dewasto, a jak ja miałem benzynowy silnik w Mercedesie, to ty pod szafę na nocniku wjeżdżałeś. Wrzuć kolego jakieś fotki z budowy domu, to pokomencimy, coś sie doradzi. Wojskowy jaki był taki był, ale pierdział szerokim groszem na tę swoją lochę. Nie wiem co w tobie widział pewien praski asesor Alojzy Resor, dla mnie to ty zwykły gołodupiec jesteś i sowizdrzał, a próbujesz kozaczyć za trzech. [cool]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 10:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
THC pisze:
Pisałem o przecinaku, nie o młotku.

Ruski klucz zawsze składa się z 2 części - nie uczyli na ZPT ???

Weź providenta, wongakom, i kredyt który będą spłacać jeszcze twoje wnuki i doprowadź te zwłoki do ładu, chociaż wydaje mi się że oddasz wielką przysługę środowisku jeśli przekażesz ścierwo do kasacji. [hihi]

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 9:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
M119 tak ma.Po odpaleniu zimnego musi kilka sekund popracować na podwyższonych obrotach.Nie przejmuj się smarowaniem jest dobrze,chyba że używasz bardzo gęstego oleju.

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl