MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 10, 2025 8:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 17, 2014 8:50 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Witam serdecznie,
Mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika jak postoi z 10 minut muszę kręcić gazować itd:-(
Na zimnym i ciepłym pali bez problemu: zawory ustawione, świece wymienione, kable, kopułka, palec, analiza spalin.
Pozostaję do waszej dyspozycji.


Na górę
Post: ndz mar 23, 2014 5:32 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Po wyłączeniu silnika popuszczam przewód zasilający w paliwo K-jetronik - brak ciśnienia paliwa na tym przewodzie.
Podejrzewam, że to jest przyczyną nie odpalania na ciepłym silniku po postoju 15min....


Na górę
Post: wt mar 25, 2014 9:37 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jak traci ciśnienie paliwa to albo akumulator albo przeciek/ wada rozdzielacza.
Jak rozdzielacz leje czy z tłoczka czy z wtrysków to go zalewa i nie odpala.
Trzeba by też sprawdzić skład mieszanki.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: wt mar 25, 2014 10:05 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Wtryski i tłoczek nie leją - brak zalewania raczej odwrotnie po postoju na gorącym silniku nie odpala z powodu braku paliwa.
Zastanawiam się czy w rozdzielaczu jest jakiś zawór ciśnienia paliwa odpowiedzialny za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia.

W moim przypadku paliwo przepływa przez rozdzielacz do przewodu powrotnego bez utrzymania ciśnienia roboczego.


Na górę
Post: wt mar 25, 2014 8:10 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Może oring w rozdzielaczu jest uszkodzony i leje na postoju przez niego do kolektora aż cisnienie bedzie zero. Można to podejrzeć przez klapę , przekręcić kluczykiem, aby pompa nabiła cisnienie lub wyjąć przekaźnik i pompę na krótko. Auto czasem nie miało dłuższego postoju bez odpalania??

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: wt mar 25, 2014 9:01 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Paliwo nie leje do kolektora, samochód długo stał.
Podejrzewam zawór zwrotny w pompie, jutro sprawdzę...


Na górę
Post: śr mar 26, 2014 6:53 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Mam podobny problem, myślałem że wtryskiwacz dodatkowy nie wyłącza sie ale to nie to sterowanie nowe i nic. Czasem rano zapali ładnie a czasem na 5 po 3 sekundach pracuje na 6.


Na górę
Post: czw mar 27, 2014 8:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Proponuje sprawdzić/wymienić akumulator paliwa [zlosnikz]

_________________
W 123 280E


Na górę
Post: czw mar 27, 2014 11:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Marian-m110 pisze:
Mam podobny problem, myślałem że wtryskiwacz dodatkowy nie wyłącza sie ale to nie to sterowanie nowe i nic. Czasem rano zapali ładnie a czasem na 5 po 3 sekundach pracuje na 6.


Na forum już był temat z dokładnie takimi samymi objawami przy 230CE...

howser pisze:
Proponuje sprawdzić/wymienić akumulator paliwa [zlosnikz]


Roziwązaniem probemu było dokładnie co napisał howser

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: pt mar 28, 2014 11:01 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Wiem że to dla was oczywiste ale czy to ta bańka obok pompy paliwa i filtra paliwa ?


Na górę
Post: pt mar 28, 2014 11:22 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Tak...


Na górę
Post: pt mar 28, 2014 12:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
99% tak

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: wt kwie 15, 2014 8:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Witam,
Mietek naprawiony - powodem był akumulator paliwa!
Wymieniłem na akumulator z mercedesa w124 znacznie mniejszy gabarytowo i działa jak nowy z fabryki :-)
Temat zamykam, dziękuję za poświęcony czas :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl