MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 29, 2025 1:49 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak wymienic?
Post: pn kwie 18, 2005 9:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 6:57 pm
Posty: 79
Lokalizacja: ŁÓDŻ
Jak wymienic zarowke od rezerwy poaliwa w W123 .czy jest to skaplikowane?
Pozdrawiam!!

_________________
ME UNFAILIG MB 123!!!EASY RAIDER!!


Na górę
Post: pn kwie 18, 2005 9:41 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
paweł pisze:
Jak wymienic zarowke od rezerwy poaliwa w W123 .czy jest to skaplikowane?
Pozdrawiam!!


A jestes pewny, ze padla zarowka, a nie czujnik w baku. To 2 jest duzo powszejchniejszym zjawiskiem.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 18, 2005 9:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 6:57 pm
Posty: 79
Lokalizacja: ŁÓDŻ
czujnik pokazuje poziom paliwa,wiec sobie pomyslałem ze to moze byc zarowka .mozliwe ze moge byc w błedzie

_________________
ME UNFAILIG MB 123!!!EASY RAIDER!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 18, 2005 10:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
To są dwa oddzielne obwody.
Jeden mierzy położenie pływaka w baku - i to Ci działa...

Natomiast od rezerwy odpowiedzialne są dwa styki
zwierane blaszanym "krążkiem" przymocowanym do pływaka.
Kiedy pływak opada na dno zwiera styki rezerwy.
Niestety ten krążek lubi przerdzewieć i wtedy lipa... :(

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 18, 2005 10:32 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Prędzej w rurze uzbiera się taka masa szlamu, przypominająca ropę z tankowca Exxon Valdez na nadbrzeżnych kamieniach, że ten tależyk nie ma szans dojść do ww. styków...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 18, 2005 11:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli zamierzasz sprawdzić "co piszczy" w czujniku paliwa to polecam
Ci zwrócić uwagę na jeden istotny element :)

Nie zapomnij o gumowej podkładce (oryginalnej) pod śrubę,
która trzyma korpus czujnika


Bez tej gumowej osłonki, śrubka szybko może się odkręcić tak jak to
było w moim przypadku :) I śrubka oraz blaszka i kawałeczek plastyku
pływają sobie teraz w ropce...

Musiałem kupić nowy czujnik - ale wyszło mi to na dobre -
mam teraz super zdrowiutki czujnik.

Powodzenia...
Opis naprawy znajdziesz w dziale WARSZTAT

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 18, 2005 11:41 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A ja stawiam na przerwana nitke od rezerwy w czujniku.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 18, 2005 11:51 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Też może być. Aczkolwiek to co pisze pisze MercBeginer też prawdopodobne. Ja to przerobiłem i sporo czasu poświęciłem na łowienie resztek czujnika w baku co by go poskładać... Dwoma prętami M10. Wspomnienia wciąż żywe [zlosniki]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 19, 2005 9:04 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
jeżeli w czujniku nikt nie grzebal to na 99 % przewod od czujnika nie jest zerwany ... uzyj szukaj wszystko bylo dokladnie opisane ... jak bedziesz rozkrecal czujnik nie krec rurką tylko ją wysuwaj ... wyczysc blaszke miedzaną z nalotu i bedzie dzialalo git ... przechodzilem przez to

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 19, 2005 9:07 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Zaróweczka rezerwy powinna się świecić po przekręceniu kluczyka = włączeniu prądu, i to raczej całkiem niezależnie od stanu czujnika w baku.

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 19, 2005 9:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
kocur pisze:
Zaróweczka rezerwy powinna się świecić po przekręceniu kluczyka = włączeniu prądu, i to raczej całkiem niezależnie od stanu czujnika w baku.


Taki tester był dopiero od któregoś rocznika... nie wszystkie W123 mają
tester rezerwy (żarówki)

Jeśli chodzi o zerwanie się przewodu od obwodu rezerwy
to bardzo prawdopodobne!
W poprzednim czujniku oprócz przerdzewiałej blaszki, zerwany był drut...

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 6:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 6:57 pm
Posty: 79
Lokalizacja: ŁÓDŻ
No i jest przyczyna !!
Powodem nie działajacej lampki od rezerwy był pekniety przewodzik miedziany.polutowałem i jest git .Dziekuje wszystkim za dobre rady.
pozdrawiam

_________________
ME UNFAILIG MB 123!!!EASY RAIDER!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl