MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 8:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 23, 2005 8:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob kwie 23, 2005 8:09 pm
Posty: 11
Witam
Jaki powinien być kont wyprzedzenia zapłonu w takim silniku?
Czy luz zaworowy jest regulowany, a jeżeli tak to jaki powinien być?
Dzięki za kopnkretne odpowiedzi.


Na górę
Post: sob kwie 23, 2005 11:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Z tego co wiem to silnik M116 montowany np w modelu W126 automagicznie dobiera sobie kąt wyprzedzenia zaplonu i za pomoca modulu zaplonowego wszystko sobie tam ladnie ustawia.
Co do luzu zaworowego to sa hydrauliczne regulatory w dzwigniach zaworowych.


Ostatnio zmieniony ndz kwie 24, 2005 11:01 am przez lewandek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: ndz kwie 24, 2005 7:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
lu753 pisze:
Witam
Jaki powinien być kont wyprzedzenia zapłonu w takim silniku?
Czy luz zaworowy jest regulowany, a jeżeli tak to jaki powinien być?
Dzięki za kopnkretne odpowiedzi.

Najpierw nalezy sie przywitac w specjanym dziale :evil:

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 24, 2005 8:32 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob kwie 23, 2005 8:09 pm
Posty: 11
Masz rację jest tam czujnik który jest podłączony do modułu zapłonowego wraz z przetwornikiem podciśnienia konta wyprzedzenia zapłonu w aparacie zapłonowym, które razem regulują wyprzedzenie tak aby było odpowiednie przy różnych obrotach, tym niemniej wstępnie ten kont się reguluje obracając aparat zapłonowy i sprawdzając to na nacechowanym kole z którego zbiera sygnały ten czujnik.
I właśnie jest mi potrzebna informacja o tym jakiej wartości ten kont powinien być ustawiony.

_________________
MB 126 500SE 4,2dm3


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 24, 2005 9:27 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
[b]kąt[/b] wyprzedzenia zapłonu!

żaden [i]kont[/i]

P.S. No musialem, bo tak by pisali do konca watku.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl