AndyS pisze:
Cytuj:
Otoz, jezdzilem 300se
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Źle się jeździło? Jeżeli TO ->
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
jest komentarzem to coś słaby był ten
Jezdzilem trzema 300se, i zapewniam Cie, ze jeden z nich byl na pewno w lepszym stanie od Twojego (a pozostale co najmniej w takim samym)
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
komfort jazdy jest chyba taki sam. Lubię dźwięk V8 czy V12 ale prosta ekonomia zmusiła mnie do tego świadomego wyboru. I dlatego nie dam złego słowa powiedzieć na 300SE
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Otoz, nie rozmawiamy o ekonomii, tylko o silnikach do w126. A propos ekonomii - M117 pali w trasie niewiele wiecej (albo i tyle samo) co M103.
Wracajac do meritum: ja nie mowie zle o M103. Mi sie ten silnik podoba, i bede chcial takiego miec w w123.. ale niestety do w126 on jest za slaby (w porownaniu do V8 ). To jest zupelnie inna bajka*.. a skoro auto jest topowe, to i taki powinno miec silnik (wg mnie oczywiscie).
Konczac, pozdrawiam zadowolonych posiadaczy mniejszego brata M117
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
[ok]
* inna jazda, z V8 mozna wyprzedzac kilka TIRow na raz na przyklad, wlasciwie nie ma zadnych ograniczen w przyspieszaniu itd.
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/