MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 7:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 12:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw kwie 14, 2005 3:54 pm
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa
Spokojnie, to na pewno sadza plus woda. Bywa tak zwlaszcza po dluzszym niepaleniu fury lub przy duzych roznicach temperatur dzien/noc.

JarekG ma to do siebie, ze innych gania za posty nie na temat lub ze zlymi cytatami, a sam bardzo lubi rzucic cos od czapy. Trzeba wyluzowac.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 12:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
michau pisze:
ale ja to wiem, za to Ty przyjmij do wiadomosci, ze nigdzie nie napisalem, ze moje auto jest idealne. Skoro wymaga dodania gazu podczas odpalania, robie to i nie martwie sie tym za bardzo, bo to drobnostka, ktora (..)
czytac Twoich wypowiedzi, ktore (mimo, ze ciekawe i dosc fachowe) czesto sa nie na temat.

To, ze masz auto niezbyt sprawne to ja wiem, nic nie musisz o tym pisac [zlosnik]

Co do gazowania - to nie jest drobnostka, swiadczy o niedomaganiach. Ktore z czasem moga uniemozliwic odpalenie calkowicie. To raz.
Dwa - moja wypowiedz jest na temat, bo:
1. Sam zaczales - wiec miej pretensje do siebie..
2. Jesli odpalasz z gazem w podlodze, to silnik nie pracuje w warunkach zalozonych przez fabryke*. I wtedy moze np. nadmiar oleju, ktory przepuscily uszczelniacze zaworowe (a ktory moze sie osadzac w calym wydechu) wyleciec Ci rura [zlosnik]

No, ale oczywiscie mozesz miec swoje zdanie [hehe]

* moze nawet byc tak, ze to nie jest zdrowe dla silnika.. tak jak ruszanie z kopyta na zimnym reaktorze

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 12:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
ale drogi Jarku nie napisalem, ze dodawanie gazu jest moim problemem tylko spytalem o ta plame, prosze zatem o odpowiedzi na temat wspomnianej plamy. i nie pedal w podlodze, tylko dodanie gazu, zauwaz prosze ta subtelna roznice.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 12:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
michau pisze:
(..) nie pedal w podlodze, tylko dodanie gazu, zauwaz prosze ta subtelna roznice.

[hehe][zlosnik]
Subtelnie czy nie, nie powinno tego byc.

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 3:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Nie dobrze że Musisz dodawać gazu przy zapalaniu szczególnie na zimnym silniku bo każdy w miarę rozgarnięty właścieciel samochodu wie że na zimnym silniku tarcie jest bardzo duże w stosunku do silnika rozgrzanego i każde dodanie gazu ponad miarę na nierozgrzanym silniku dobrze mu nie robi. To że pojawiła się plama właśnie między innymi o tym może świadczyć po prostu pierścienie jesczce całkowicie nie rozgrzane nie są szczelne w cylindrach i dodanie gazu na zimnym powoduje spalenie oleju. Może być też zły skład mieszanki ja tak mialem w jednej jak dodalem gazu obojętnie czy na zimnym czy ciepłym to za dwururką czarna sadza( niespalona benzyna). Także dobrze jeżeli coś z tym Zrobisz bo szkoda męczyć silnik dodawaniem gazu na zimnym (rozumiem że wiesz że to szkodzi Twojemu silnikowi). A Jarqiem się nie przejmuj On ma chyba poprostu najlepsze egzemplarze na tym forum raz się o tym przekonałem w dyskusji na temat spalania średniego m117 5.6. Pozdrawiam.[/list]

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 3:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
art pisze:
Może być też zły skład mieszanki ja tak mialem w jednej jak dodalem gazu obojętnie czy na zimnym czy ciepłym to za dwururką czarna sadza( niespalona benzyna).

To wlasnie podejrzewam.

art pisze:
Także dobrze jeżeli coś z tym Zrobisz bo szkoda męczyć silnik dodawaniem gazu na zimnym (rozumiem że wiesz że to szkodzi Twojemu silnikowi).


No tak, ale w sumie co z tym mozna zrobic? Czy jest to wylacznie kwestia regulacji?

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 3:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Regulacji lub wymiany wtrysków bo już mogą nie rozpylać benzin dobrze i moga jak to się potocznie mówi "lać". Ja to rozwiązałem tak że założyłem lpg i jest bardzo dobrze równiutko pracuje i nie ma najmniejszych kłopotow z zapalaniem. Najgorsze że jak pojedziesz do pseudo facowców to tak zaczną kręcić że potem może być ciężko dojść do ładu i składu. Ale trzeba być dobrej myśli. Pozdrawiam raz jeszcze.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 4:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
art pisze:
Regulacji lub wymiany wtrysków bo już mogą nie rozpylać benzin dobrze i moga jak to się potocznie mówi "lać". Ja to rozwiązałem tak że założyłem lpg i jest bardzo dobrze równiutko pracuje i nie ma najmniejszych kłopotow z zapalaniem.


Tez mam LPG, ale odpalam na benzynie. Na gazie zreszta nawet sie nie da.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 4:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
art pisze:
Ja to rozwiązałem tak że założyłem lpg i jest bardzo dobrze równiutko pracuje i nie ma najmniejszych kłopotow z zapalaniem.


No to super!
Ale nie przejmujcie się artem, on ma chyba po prostu najlepszą instalację na tym forum.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 5:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
A jak to jest w dieslach????
Wczoraj po długim parkowaniu i po zimie odpaliłem swojego 220D , nie było wiekszych problemów, a powiem ze nawet nieźle się zachował bo zapalil na nie dokreconym przewodzie paliwowym od wtryskiwacza, po odpaleniu dziwnie dizała tak jakby na 3 garach i przypomniałęm sobie ze odkrecałem przewód poniewaz chce zrobic sobie koncówke do cisniomierza.
Tak wiec zapalił mi chyba wspaniale, ale pod wydechem miałęm tez na pocżatku czarną plame i troszke zadymienia.
Hm w dieslach chyba trzeba dodac gazu prawda??? CHoc zapalił mi bez dodania.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 6:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Me how nie jedną bo każdy jest zagazowany i jakoś nie mam problemu z żadnym ale nie chce mi się o tym pisać bo to i tak nie ma sensu nie wierzysz to nie wierz Twoja sprawa.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 6:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
art pisze:
(..) ale nie chce mi się o tym pisać bo to i tak nie ma sensu nie wierzysz to nie wierz Twoja sprawa.

Nie chcesz (u)wierzyc w spalanie mojego M117 (i np. Bukola) to nie wierz.. Twoja sprawa [zlosnik][hehe]

W sumie to po co w ogole piszesz, skoro to i tak nie jest wazne/nie ma znaczenia..? [zlosnikz]

BTW: Cos mi sie wydaje, zes potwierdzil moje zdanie na temat gazowania (=odpalania z gazem) M110 (czy innego silnika), jednoczesnie tez potwierdzajac mozliwe powiazanie tego odpalania z plama z rury.. to tak a propos nieprzejmowania sie [hehe]
Co za spojnosc (logiczna) wypowiedzi, moje gratulacje.

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 7:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
art pisze:
Me how nie jedną bo każdy jest zagazowany i jakoś nie mam problemu z żadnym ale nie chce mi się o tym pisać bo to i tak nie ma sensu nie wierzysz to nie wierz Twoja sprawa.


To była aluzja do twoich słów o nieprzejmowaniu się JareG'iem, a nie do twoich dobrze spisujących się instalacji. Nie bądźmy niepoważni, przecież nie neguję, że je masz, ani tego, że jesteś z nich zadowolony, ale sam widzisz, że jak coś spisuje się zacnie, to człowiek o tym pisze. Michau chyba nie myślał, że w odpowiedziach posypią się jedynie zdania typu: "mój też plami chodnik, więc spoko".

Nie widziałem Jarega na oczy, nie jest też moim kuzynem, więc kolesiostwa i nepotyzmu mi nie zarzucicie, ale nie jesteś pierwszy, któremu nie podoba się, kiedy JareG pisze, że coś chodzi mu jak trzeba, albo że wydał kilka stów na coś, co niestety większość związała by drutem, bo ma alergię na słowo ASO. [szalone] Tylko, że z tego co czytam jemu gra, a innym niezawsze.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 8:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Nie no spoko rozumiem Cię. I jak JarQowi wszystko chodzi i nic się nie psuje to bardzo dobrze, ale nie musi tego podkreślać za często bo np dla kolegi Michau'a (Też osobiście nie znam więc nie posądzać o kolesiostwo [zlosnik] ) może to być denerwujące że ma jakiś problem a Jareq nie nawiązuje do tematu tylko pisze że u niego jest wszystko super. I tyle. Rozumiesz o co mi chodziło to luz.Pozdro. A co do logicznego rozumowania JarQu to nie chce mi się wypowiadać bo chyba coś nieuważnie Przeczytałeś. Zresztą jak zwykle temat musiał zejść na boczny tor .

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 8:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
(me: how) pisze:
Michau chyba nie myślał, że w odpowiedziach posypią się jedynie zdania typu: "mój też plami chodnik, więc spoko".


Zgadza sie, spodziewalem sie raczej odpowiedzi, dlaczego tak moglo sie stac. Jak na razie zadnych konkretow, za to mozliwa kolejna pyskowka [zlosnik] Pozatym po raz kolejny podkreslam, ze zdarzylo sie tak tylko raz (raczej bym zauwazyl, gdyby zdarzylo sie to wczesniej lub pozniej).

art pisze:
...może to być denerwujące że ma jakiś problem a Jareq nie nawiązuje do tematu tylko pisze że u niego jest wszystko super.


[ok]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl