MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 8:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 11, 2005 7:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
Mam 123 200 ,M 102 i taki problem stojąc, przy odpalonym silniku jak naciskam na hamulec szybko kilka razy to schodzi z obrotów i gaśnie nawet jak jest rozgrzany .Dzieje się tak samo wtedy kiedy kręcę kierownicą od prawej do lewej.Czy normalne jest to ,że przy odpalaniu i trzymaniu nogi na hamulcu pedał lekko opada?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 11, 2005 9:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob kwie 23, 2005 8:09 pm
Posty: 11
Witam

Na pierwsze pytanie nie potrafię odpowiedzieć.
Natomiast na drugie, to jest prawidłowy objaw poprawnie działającego wspomagania układu hamulcowego. Dzieje się dlatego że na pompie hamulcowej jest zamontowana membrana (taka metalowa puszka) z której jest poprowadzony wąż do silnika, i w momencie uruchomienia silnika wytwarza się w nim podciśnienie które ułatwia ci hamowanie.

Pozdrawiam

_________________
MB 126 500SE 4,2dm3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 11, 2005 10:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
Czyli naciskając hamulec na postoju wytwarza sie w kolektorze dolotowym podciśnienie,i to w jakiś sposób gasi silnik.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 11, 2005 10:56 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob kwie 23, 2005 8:09 pm
Posty: 11
To raczej nie powinno mieć wpływu. Dlatego że ilość powietrza w tym układzie jest niewielka.

_________________
MB 126 500SE 4,2dm3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 12, 2005 8:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Gdzies masz nieszczelnosc w układzie podcisnienia do wspomagania chamulców

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 12, 2005 8:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
ja bym proponował jechać do mechaniora i sprawdzić czy prędkość obrotowa silnika jest właściwa. w tej chwili nie pamiętam ile powinna wynosić ale wiem, ze jak bedzie za niska to przy np kręceniu fajerą samochód moze gasnąć.

_________________
W123 300D automacik 80r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 12, 2005 1:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
emiloski pisze:
ja bym proponował jechać do mechaniora i sprawdzić czy prędkość obrotowa silnika jest właściwa. w tej chwili nie pamiętam ile powinna wynosić ale wiem, ze jak bedzie za niska to przy np kręceniu fajerą samochód moze gasnąć.


Nie ma takiej mozliwosci ! gdy wszystko sprawne

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl