MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 1:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 15, 2005 8:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Witajcie.
Może ktoś z Was miał już takie objawy podczas jazdy na wprost.

Zaznaczam auto jest stabilne - czytaj nie łamie się na podłużnicach.
Ostatnio zostały wymienione zaciski, przewody hamulcowe więc nie ma mowy o zablokowanych klockach.
Opony zostały wyważone.
Nie ma żadnych luzów na drążkach i tym podobnych podzespołach zawieszenia.

Dokładnie objawy są takie:
Jadą prosto auto zjeżdża na lewo ,zatrzymuję się gaszę motor , zapalam jadę i jedzie prosto, po czy po chwili zaczyna ściągać w prawo lub oczywiście na odwrót.

To ściąganie nie jest delikatne wygląda tak jak bym chciał zmienić pas ruchu.

Oczywiście są dni kiedy nic się nie dzieje.

Jedno co mi przychodzi do głowy to przekładnia , ale ...

Poradźcie Panowie

_________________
W123-230E


Na górę
Post: ndz maja 15, 2005 10:37 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
A jaki masz rozmiar opon?

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 10:47 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
moze cos z amorkami??

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 1:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
pomyśl nad wspomaganiem....


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 2:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
hehe ja teraz założyłem fele 16x8 i oponki 225/50/16. po prostej sie jedzie ładnie idzie tylko ma czasami takie cos ze mu gdzie dupcią zarzuci, ale jazda w koleinach to czysta przyjemność nigdy nie wiesz co samochód zrobi i w którą stronę pojedzie:D


Na górę
Post: ndz maja 15, 2005 3:18 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sprawdz jeszcze raz luz w calym zawieszeniu i ukl kierowniczym (zwroc uwage na wspornik drazkow i amortyzator ukladu).

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 8:30 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Dokładnie w całym zawieszeniu, bo to mogą być poprostu tuleje tylnych wahaczy albo poduszki kołyski.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Post: pn maja 16, 2005 7:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
MMM pisze:
A jaki masz rozmiar opon?

No tu jest problem na razie są 185 /70/14 a powinny być 195/70/14
lecz nie wydaje mi się aby to miało wieksze znaczenie :) gdy raz ciągnie w lewo a raz w prawo

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 10:39 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Potwierdzam spostrzeżenie kolegi Laudana. Stawiam na amortyzator układu kierowniczego, ewentualnie można dodać do tego sworznie wahacza - góra. Posprawdzaj, podnieś przód do góry, zobacz gdzie i jakie są luzy.

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 12:26 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 3:59 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Opole
mialem cos podobnego tylko zaznaczam ze nie w mercedesie.
na poczatku tez myslalem ze tak bez sensu raz w lewo raz w prawo :o ale okazalo sie ze przy przyspieszaniu zawsze w lewo a przy chamowaniu (silnikiem) zawsze w prawo.
przyczyna - wahacz (luzy na tulejach) po wymianie wszystko ok.
wiec tak jak koledzy - jeszcze raz sprawdz wszystkie luzy.

_________________
W123 230 CE w konczacym sie remoncie


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 03, 2005 9:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Sprawa wyjaśniła się po części. Wymieniłem górny przedni wahacz i jest lepiej, ale to nie koniec zabawy ,ponieważ jest jeszcze do wymiany guma na tylnym lewym wahaczu( ta przednia duża) i jak to określił fachowiec po wymianie wszystko wróci do normy.
Zobaczymy pogadamy :lol: :lol: :lol:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl