MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 9:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 23, 2005 9:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
No własnie jak długo powinno trzymać NIVO w W123T przy założeniu że pompa jest po regeneracji, przewodu wszystkie (gumowe i metalowe) i amorki są nowe ??

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 23, 2005 12:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Sprecycuj pytanie !? boeirm nie wiem co masz na mysli , to nie citroen BX zeby opadał jesli Ci o to chodzi ! [zlosnik]

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 23, 2005 12:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
chodzi mi o to jak długo po zgaszeniu silnika auto powinno trzymać poziom zanim siądzie.... (przy sprawnym układzie)


P.S. u mnie w aucie źle działa centralka i auto po odpaleniu zostało "nabite" tylko obiecnie tył stoi jak w 4x4 już 4 dzień, z centralki się leje przy każdym odpaleniu silnika, ponoc nie działa powrót oleju z amorków

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 23, 2005 4:31 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Tak jak w BXie, CXie czy innym tego typu zawieszeniu, im dłużej tym lepiej, ale normalnie to jest tydzień. Remont centralki to jest koszt rzędu 5 PLN... chyba, ze z planowaniem, ale przeważnie wystarczy same o-ringi powymieniać... Tutaj może troche dłużej, bo zawieszenie jest odciążone spręzynami pomocniczymi...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 23, 2005 8:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
Ocet pisze:
Tak jak w BXie, CXie czy innym tego typu zawieszeniu, im dłużej tym lepiej, ale normalnie to jest tydzień. Remont centralki to jest koszt rzędu 5 PLN... chyba, ze z planowaniem, ale przeważnie wystarczy same o-ringi powymieniać... Tutaj może troche dłużej, bo zawieszenie jest odciążone spręzynami pomocniczymi...


dzięki za odpowiedź ale chyba się nie zrozumieliśmy... ja pompę mam sprawną.
Pisząc centralka miałem na myśle ten "durny" rozdzielacz z tyłu auta który w ASO kosztuje 1500zł [szalone]
ale już mam 2 "centralki" (obie sprawne) także któraś napewno wyląduje u mnie.

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 23, 2005 10:00 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
FENIX pisze:
[dzięki za odpowiedź ale chyba się nie zrozumieliśmy... ja pompę mam sprawną.
Pisząc centralka miałem na myśle ten "durny" rozdzielacz z tyłu auta który w ASO kosztuje 1500zł [szalone]
ale już mam 2 "centralki" (obie sprawne) także któraś napewno wyląduje u mnie.


Zrozumieliśmy się zrozumieliśmy, jak je rozbierzesz to zobaczysz, że w środku są ze trzy o-ringi i tarczka strująca. Tarczka i potrafi się wytrzeć i powierzchnie obu części centralki też i trzeba wtedy splanować. Dobrze wtedy od razu poprostu dostrugać sobie tę część która przylega do blachy, bo ona strasznie koroduje, w wiekszośći korozja wchodzi nawet do 8 mm wgłąb...

PS. U nas na to wołają zaworek [oczko], i durny jest jak nie działa... a tak to ładnie kieruje olej tu czy tam [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 23, 2005 11:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 22, 2003 8:20 pm
Posty: 216
Lokalizacja: Nowa Dęba Podkarpacie
U mnie jak postoi przez noc może dwie to opadnie, ale jak tylko skocze na chwile do sklepu to stoi ładnie stawiam na rozdzielacz. Pozdrawiam.

_________________
Andrzej
Chrysler Grand Voyager LX 3.8 AWD 99/00'
MB W210 E230 96'
ex MB W123 300TD 82`TAXI
ex Fiat CC 700


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 3:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
U mnie chocby stał i miesiąć to nic nie opadało , choć najdłuzej stał 2 tygodnie i też nie opadał !

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 3:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
centralka już wymieniona autko trzyma "poziom" i zobaczymy jak długo.. narazie 1,5 dnia

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 29, 2005 3:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz maja 22, 2005 11:24 pm
Posty: 23
Lokalizacja: z Bydgoszczy
Czy w sedanach również było montowane NIVO?

_________________
BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 29, 2005 3:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
Qba pisze:
Czy w sedanach również było montowane NIVO?


Nivo było montowane w sedanie, coupe i kombi.
Z tym że kombi miało seryjnie NIVO a reszta miała za dopłatą.

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 30, 2005 11:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
FENIX pisze:
Qba pisze:
Czy w sedanach również było montowane NIVO?


Nivo było montowane w sedanie, coupe i kombi.
Z tym że kombi miało seryjnie NIVO a reszta miała za dopłatą.


Tak, a poza tym bylo nivo powietrzne i to tez chyba dwa rodzaje tak jak w W 116. Pompowane kompresorem w bagazniku (przy kazdym kole manometr i przewod) lub sterowane z kabiny (manometr miedzy siedzeniami). Ale tego drugiego to ze swieca szukac [zlosnik] .
A w ogole to martwilbym sie w pierszej kolejnosci po jakims czasie od uruchomienia motoru auto podnosi sie gdy jest obciazone :roll: .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl