MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 10:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 10, 2005 1:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:31 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
a mianowicie w W123
z tego co wiem to można dosyć skutecznie wykasować luz na kierownicy (takowyż posiadam ku memu niezadowoleniu) taką fajną śrubłką (śrubka imbusowa zakontrowana) na mechaniźmie wspomagania , pytanie brzmi czy to jest dobra droga do rozwiązania problemu?(na marginesie dodam że na drążkach raczej luzu nie mam bo były niedawno robione)
Druga rzecz to cieknąca chłodnica. Płyn ucieka z pod górnego kołnierza (tam gdzie są te metalowe łapki). Nie jest to duży wyciek ale denerwuje. Są podobno na stacjach benzynowych dostępne takie magiczne proszki, które uszczelniają układy chłodzące czy ktoś to stosował lub wie że to bezpieczne?

pozdro
Jonek

_________________
W Raz Dwa Trzy 200D lat kilka z myślą o 230E
No wałaściwie to teraz 123 230 e, rany jaka różnica!


Na górę
Post: pt cze 10, 2005 1:38 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Co do przekladni uzyj opcji szukaj.

Co do proszku do uszczelniania to jesli planujesz w niedlugim czasie remont to mozesz sie nim pobawic, jesli nie to jest to niebezpieczne.

_________________
w123


Na górę
Post: pt cze 10, 2005 2:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:31 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
laudan pisze:
Co do przekladni uzyj opcji szukaj.


Znalazwszy


Cytuj:
Co do proszku do uszczelniania to jesli planujesz w niedlugim czasie remont to mozesz sie nim pobawic, jesli nie to jest to niebezpieczne.


Ano, bo ja słyszałem że to niczemu nie grozi ale jakoś nie byłem przekonany, a remontu na pewno nie planuję.

_________________
W Raz Dwa Trzy 200D lat kilka z myślą o 230E

No wałaściwie to teraz 123 230 e, rany jaka różnica!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 2:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Jonek pisze:
Druga rzecz to cieknąca chłodnica. Płyn ucieka z pod górnego kołnierza (tam gdzie są te metalowe łapki)


nie wiem czy dobrze myśle że cieknie na poaczeniu części metalowej z plastykową?? Jeżeli tak to niewiele zaplacisz za wymianę uszczelki, Jeżeli cieknie gdzies bo metal jest pekniety to można zawsze lutować. obie czynności powinien wykonac specjalizowany zaklad ktory potem sprawdzi ciśnienieowo szczelność chłodnicy

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 4:26 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:31 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
roadrunner pisze:
cieknie na poaczeniu części metalowej z plastykową??

Dokładnie

No i w sumie nie pomyślałem że przecie w zakładzie nie powinni za to jakoś strasznie zedrzeć a i robota nie duża.
Swoją drogą jakby kto miał namiar na taki zakład w Warszawie to będę wdzięczny za info [zlosnikz]

Dzięki

_________________
W Raz Dwa Trzy 200D lat kilka z myślą o 230E

No wałaściwie to teraz 123 230 e, rany jaka różnica!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 4:27 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sa na al Krakowskiej (jak jedziesz w strone okecia) to po prawej stronie za Coloseum. Chyba 2 zaklad.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 4:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:31 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
laudan pisze:
Sa na al Krakowskiej (jak jedziesz w strone okecia) to po prawej stronie za Coloseum. Chyba 2 zaklad.

Ze mnie cienki warszawiak wiec jakbyś mógł uściślić z tym coloseum bo niezbyt kojarzę miejsce. :-?

Dzięki

_________________
W Raz Dwa Trzy 200D lat kilka z myślą o 230E

No wałaściwie to teraz 123 230 e, rany jaka różnica!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 4:58 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Jonek pisze:
Ze mnie cienki warszawiak wiec jakbyś mógł uściślić z tym coloseum bo niezbyt kojarzę miejsce. :-?

Dzięki


Charakterystyczny budynek, bedzie za ulica korotynskiego, po drugiej stronie jest Prokom bodajze. Dasz rade [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 6:27 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Taki zestaw warsztacikow za Jaguarem, przed nimi Tomala od tłumików...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 12, 2005 11:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2004 4:51 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Zgierz
Jonek pisze:
Druga rzecz to cieknąca chłodnica. Płyn ucieka z pod górnego kołnierza (tam gdzie są te metalowe łapki). Nie jest to duży wyciek ale denerwuje. Są podobno na stacjach benzynowych dostępne takie magiczne proszki, które uszczelniają układy chłodzące czy ktoś to stosował lub wie że to bezpieczne?


Czy bezpieczne tego nie wiem.
Ja u siebie zastosowałem (kilka rozwalonych szprosów) ok pół roku temu i jak narazie nie cieknie. To było coś w puszce kupione na stacji za 11 PLN.

_________________
Nie kradnij, rząd nie znosi konkurencji.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 15, 2005 12:46 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 10, 2005 5:19 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Głogów
polu pisze:
To było coś w puszce kupione na stacji za 11 PLN.



To coś wsypałem kiedyś do omegi, bo płyn z nagrzewnicy bryzgał pasarzerowi na buty. W przypływie złości wsypałem dwa pojemniki (chyba K2). Auto ciągnie tak już ponad 3 lata i jest git. Żadnych ubytków, przegrzewania, czy niedogrzania silnika.

_________________
MB 123 240D '80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 15, 2005 1:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
w gornej czesci chlodnicy te proszki i plyny sie niesprawdzaja,mialem to samo i nic nie dalo


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl