Antoni Janikowski pisze:
Do M103 nie polecam I generacji LPG, bo już za dużo naskładałem się rozerwanych KE-Jetroniców od tego silnika. IIgeneracją gazuje się dobrze, ale warunkiem jest dobra ewentualnie nowa sonda, dobry mikser wydajny reduktor i dość szybki sterownik(polskie bingoM jest cudowne do tego celu i niedrogie). III generację da się załozyć, ale to duzy koszt i mało kto to montuje, czy nawet sprzedaje. Sekwencja nie funguje wogóle.
Może mam szczęście

a może jakiś patent
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
bo od 1997 jeżdżę na instalacji I generacji bez sensacji. No dobra - mam zamontowane urządzenie antywybuchowe które doskonale spełnia swoje zadanie (chociaż przyznaję że raz stałem na skrzyżowaniu w centrum wielkiego miasta

i musiałem założyć spowrotem "odstrzeloną" jednym końcem gumową rurkę). To "odstrzeliwanie rurki" to jak dotąd jedyne złe konsekwencje bardzo nielicznych strzałów. Zaręczam że można jeździć na I generacji nie gorzej niż przy II. No III i dalej to już inna bajka...