MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 2:46 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 10, 2005 12:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak w temacie... lub raczej nie zapali sie wskaznik rezerwy, podczas gdy test przed rozruchem wyraznie pokazuje ze kontrolka swieci. Bo sytuacja komiczna z lekka, wyjezdza Mercedes w centrum miasta z uliczki osiedlowej i nagle zaczyna nim szarpac i gasnie, bo rezerwa sie nie raczyla zapalic, a pierwszy raz chcialem to przetestowac gdzie sie zapala, w ktorym miejscu i na ile km starcza, to sie przekonalem za to ile to jest pchac 1,5 tony przez 2 km na stacje benzynowa, bo po co mi karnister, a stacja wydawala sie byc zbyt blisko, zeby isc kupic i przyniesc sobie troszke paliwa :) Zatem gdzie szukac przyczyny nie dzialajacej kontrolki rezerwy ? Bo nie mam totalnie pojecia gdzie zaczac.

_________________
W124 2,5D '89

Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 10, 2005 1:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
z tego co wiem to miernik poziomu paliwa w baku w w124 jest podobny do tego w w123 więc najprawdopodobniej pękł taki fajny pręcik, który przewodzi prąd z pływaka w momencie kiedy tren dojdzie to punktu, w którym powinna zapalić się rezerwa. wyciągnij miernik z baku, rozbierz i sprawdź czy wszytsko jest ok. jeśli tam jest wszystko OK to moze to lampka się przepaliła ? poprawcie mnie jeśli się mylę. pozdro

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 10, 2005 7:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Lmpka nie mogla sie przepalic bo pisalem o tym wyzej, ze przy tescie sie zapala (za test rozumie sie tutaj przekrecenie stacyjki). To teraz mnie jeszcze uswidomcie jak sie wyjmuje plywak z baku, zeby cokolwiek na nim robic, i jakie pozniej beda problemy z ustawieniem go, zeby pokazywal faktyczny stan paliwa :)

_________________
W124 2,5D '89



Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 10, 2005 10:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
ja mam ten sam problem, ale nie mialem czasu by sie za to zabrac. mi tez benzynki braklo, rowniez chcialem przetestowac jak sie zapala itd. pozdr

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 10, 2005 11:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
hmm. pływak jest schowany pod półką tylną bo zbiornik jest za siedzeniem (o ile masz sedana bo w kombi to nie mam pojęcia). w w123 trzeba wyjąć schowek z tylnej półki i pod nim jest pływak. w w124 to mozę być kłopot bo różne półki widziałem (z jednym schowkiem, z dwoma, z miejscami na kładzione zagłówki). napewno jest gdzieś tam tylko. a co do ustawienia poziomu wskazań to nie masz sięco przejmować. jest tak skonstruowany, że nie trzeba nic ustawiać, wystrczy że do prawidłowo złożysz po ewentualnym rozmontowaniu.

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 10, 2005 9:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Hmmm, znaczy sie zbiornik to tam jest ale polka to niebardzo, ew. za oparciem kanapy wydaje mi sie ze to moze byc rewizja do baku... ale trzeba bedzie narozbierac znow pol samochodu :) Aczkolwiek dobrze wiedziec, ze plywaka ustawiac nie trzeba bedzie :)

_________________
W124 2,5D '89



Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 11, 2005 10:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
witam
nie wiem jaki jest czujnik paliwa w 124 ale jeśli podobny do 123 to na stronie:w114-115.org.pl jest dział warsztat i tam jest manual do czujika paliwa od beczki.
w ostatni weekend robiłem swój czujnik (pozim pokazywał dobrze ale nie świeciła kontrolka rezerwy),
urwany był drucik od rezerwy, przy okazji ile ja wysypałem szlamu z czujnika
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 11, 2005 2:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
A kto wytłumaczy to??

Wskaźnik pokazuje ok...
dojdzie do rezerwy lampka sie zapala, ale wskazowka na pol baku wchodzi.... lampka dalej sie pali i wtedy jak wyjezdza sie rezerwe to wskazowka opada od polowy , jakby bylo wyskalowane dla samej rezerwy.... rozumiecie, pokazuje ok, lampka sie zapala, tylko jak juz sie rezerwa wlaczy to wskaznik na pol baku sie podnosi i opada z polowy baku rownomiernie do tego jak zuzywam rezerwe...... A MOZE TAK MA BYC....

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 11, 2005 3:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
JaKon pisze:
A kto wytłumaczy to??

Toto chodzi na prund, więc jak skacze, to może masz coś pokopane w kabelkach?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 11, 2005 3:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
JaKon pisze:
A kto wytłumaczy to??

Wskaźnik pokazuje ok...
dojdzie do rezerwy lampka sie zapala, ale wskazowka na pol baku wchodzi.... lampka dalej sie pali i wtedy jak wyjezdza sie rezerwe to wskazowka opada od polowy , jakby bylo wyskalowane dla samej rezerwy.... rozumiecie, pokazuje ok, lampka sie zapala, tylko jak juz sie rezerwa wlaczy to wskaznik na pol baku sie podnosi i opada z polowy baku rownomiernie do tego jak zuzywam rezerwe...... A MOZE TAK MA BYC....


Witam
to Masz fuuuuuuul wypasiony sprzęt
widocznie zmienia się podzakres pomiarowy ;)
a co robisz jak zapala Cie sie rezerwa rezerwy [oczko]
spróbuj rozebrac i przeczyścic czujik - może pomioże, na dole czujnika miałem tyle syfów, że moze one w twoim przypadku tez zmieniaja wskazania, bo rezerwa zaczyna świecic gdy pływak odpadnie na sam dół
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 11, 2005 3:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
remi pisze:
to Masz fuuuuuuul wypasiony sprzęt

o... taka wersja mi pasi....

A tak pozatym to ile litrow paliwa sie ma gdy zapala sie rezerwa w zbiorniku 65litrowym...???

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 12, 2005 11:35 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
remi pisze:
witam
nie wiem jaki jest czujnik paliwa w 124 ale jeśli podobny do 123 to na stronie:w114-115.org.pl jest dział warsztat i tam jest manual do czujika paliwa od beczki.
w ostatni weekend robiłem swój czujnik (pozim pokazywał dobrze ale nie świeciła kontrolka rezerwy),
urwany był drucik od rezerwy, przy okazji ile ja wysypałem szlamu z czujnika
pozdro


Stosowny opis operacji naprawy czujnika by Sebian & Mike_The_GR8 znajduje się na stronie klubowej. Pozdrawiam [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 12, 2005 4:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witam
Rozbierłem take czujniki w 123 i w 124 oba były kombikami, jeśli chodzi o niezapalającą się rezerwę to najprawdopodobniej tak jak to opisał remi najprawdopodobnije drucik jest przerwany, co do złego wskazywania pozoimu paliwa to u brata w 124 tez ma takie objawy ale jak wyciągnąłem wskaźnik to był polepiony, nie mogłem go rozebrać, ale najprawdopodobniej ktoś go nie zadobrze poskładał, trzeba tam uważać na blszki na pływaku, które to tykają takich dwuch drucików by chodziły swobodnie, jak leżą nie tak to portafią się blokować i dlatego może te złe wskazania. Swoją drogą syfu w takim wskaźniku jest sporo i warto go otworzyć choćby po to by to wszystko przeczyścić - byle delikatnie.
Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 19, 2005 11:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
adamkatowice pisze:
Witam
Rozbierłem take czujniki w 123 i w 124 oba były kombikami, jeśli chodzi o niezapalającą się rezerwę to najprawdopodobniej tak jak to opisał remi najprawdopodobnije drucik jest przerwany,


Nieprawda. Jesli wskazowka pokazuje poprawnie to oznacza ze wąsy/druciki wskaznika sa OK. To ze kontrolka sie nie zapala mimo ze jest sprawna to zazwyczaj zabrudzenie lub zasniedzenie stykow plywaka. Dziala to tak: plywak zgodnie z poziomem paliwa zsuwa sie w dol po drucikach oporowych stosownie zmieniajac wskazania wskazowki na desce. W dolnym polozeniu DODATKOWYM stykiem zamyka obwod kontrolki rezerwy, i zazwyczaj to nie styka. Dodatkowo w dieslach zachodzi czarnym szlamem.
Wyjac, rozkrecic, umyc, zlozyc i musi dzialac.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 19, 2005 11:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ano czarny szlam sie znalaz jak najbardziej, usuniety z zewnatrz, ale jak na razie boje sie w jakis sposob rozebrac ten wskaznik i zaingerowac w plywak, coby nie musiec nowego kupowac :)

_________________
W124 2,5D '89



Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl