MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 11:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 09, 2005 11:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Witam i od razu wrzucam pierwszy post odnośnie niedomagań mojego nowego nabytku.
Po dłuższym postoju (3-4 h) na nawierzchni równej lub pod górkę autko nie chce odpalić... zapowietrza się pompa. Problemu nie ma, gdy autko stoi "z górki" (?!)
Wymieniłem filterek przed pompą paliwa, główny filtr paliwa (wraz z oringami na śrubie) i uszczelniłem połączenia przewodów paliwowych. Problem nie ustał :(
Czy ktoś z Zacnego Grona miał taki problem? Gdzie może tkwić szkopuł?

Dwa pytania dodatkowe:
- Gdzie szukać czujnika obrotomierza w moim Meśku? (obrotomierz nie działa...)
- Czy ktoś może mi przesłać via e-mail lub wskazać miejsce w sieci gdzie leży schemat układu NIVO?

Thanks from mountain :)

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 10, 2005 10:53 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Gdzie szukać czujnika obrotomierza w moim Meśku? (obrotomierz nie działa...)
Jeżeli masz na końcu pompy wtryskowej puszkę do sterowania obrotów z kabelkiem (czyli sterowanie elektryczne pompy) to obrotomierz podłączysz, jeżeli jest puszka z przewodem podciśnieniowym (sterowanie pneumatyczne pompy) to niestety obrotomierza nie podłączysz.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 10, 2005 11:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Miałem to samo!

Wymien o'ringi na pompie wtryskowej na wylotach przewodów wysokiego cisnienia do wtryskow. Koszt ok. 100zl u pompiarza (tylko popros o oryginaly BOSCHA [zlosnik] ). Problem skonczyl sie jak reka odjal. Zabawa niezbyt skomplikowana bo nie trzeba wyrywac pompy.
Mialem to samo i musialem sie rozgladac za miejscem do prakowania (z gorki [zlosnik] ) bo inaczej powietrze wpychalo paliwo do baku i nie zasysal paliwa tylko powietrze z paliwem i o odpale nie moglo byc mowy.
NA PEWNO TO JEST TO. Zreszta podnies maske i sprawdz czy gorna czesc pompy nie jest mokra i czy nie smierdzi ON spod machy.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 11, 2005 12:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Wymienię te oringi... tylko zastanawia mnie to, że góra pompy jest... zupełnie sucha! Nic się nie poci.
Zauważyłbym ślady ON na pompie, bo silnik jest świeżo umyty.

Spod machy śmierdzi ON, bo wczoraj wymieniałem filtr paliwa i nieco mi się ulało... Do wczoraj nie było zadnego smrodu.

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 05, 2005 9:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Milosh - dzięki! [pub]
Wymieniłem oringi i Meś pali znakomicie. Tajemnicą zostanie dlaczego pompa się nie pociła...

Pozwolę sobie ponowić pytanie: Skąd "dorwać" schemat układu NIVO do mojego Mesia? Ktoś pomoże...?

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 05, 2005 9:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
WALDORFF pisze:
Skąd "dorwać" schemat układu NIVO ?


Masz tu taki schemacik poglądowy z czego składa sie system Nivo w 124.
Obrazek

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 05, 2005 9:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Ooooo, dziękuję bardzo! O to mi właśnie chodziło...

Prawdopodobnie mam puste gruchy i muszę je wymienić. Trzeba zatem je zlokalizować...

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl