Maniek pisze:
Spotkałem się z opinią że w 123 nie było Girlingów. A jeśli się je spotyka to można przypuszczać że pochodzą z innego modelu MB. Z przodu masz ATE i wydaje mi się że do kompletu i z tyłu powinny być ATE, nie spodziewałbym się pomieszania producentów przednich i tylnych zacisków w MB.
I tu się mylisz. Nie mam katalogów ale odsyłam Ciebie do pierszej znalezionej w internecie firmy z tymi "bambetlami".
http://search.store.yahoo.com/cgi-bin/nsearch?query=Girling+mercedes&first=20&only=0&categ=all&catalog=classicgarage
3 pozycja od góry.
lub cytat z tej strony:
Mercedes 230, 240D, 280E, 280CE, 300D, 300CD - Rear Brake Cali... $210.96
Mercedes 230, 240D, 280E, 280CE, 300D, 300CD - Rear Brake Caliper Set PAIR of Rear Brake Calipers for Mercedes 230, 240D, 280E, 280CE, 300D, 300CD
1977-1985, 123 Chassis. Ate, Bendix, Girling 2 Piston, Solid Rotor. Price is for 1-Axel SET. PLEASE READ TERMS ...
Zresztą szukając reperaturki Bendixa przerabiałem ten temat w ASO. Auta były wyposażane w różne hamulce bez wyraźnego klucza. Podając VIN w ASO nie uzyskasz odpowiedzi jakiej firmy są zamontowane hamulce. Dozwolone są wszystkie kombinacje trzech firm: ATE, Bendix, Girling ale z wyraźną przewagą ATE (a to się tak naprawdę nazywa
Alfred
Teves)
P.S. Maniek - podaj gdzie są Bendix'y po 50 zeta. Mnie to bardzo interesuje.
Pozdrowienia (z Sopot)
