MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 1:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 17, 2005 6:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
jestem wlasnie po wymianie przekladni kierowniczej w swojej M. Moja stara rozklekotana jak jasny gwint. Zalozylem druga - dobrą - zalalem wsyztsko swiezutkim olejem, zmienilem filtr, odpowietrzylem no i wyglada wszytsko cacy. Jednak nie wiem czemu wspomaganie chodzi ciasno - tzn jest dosc duzy opor podczas krecenia .. fakt ze mam mniejsza kierownice niz standardowa orbita ale na poprzedniej przekladni znacznie luzniej sie krecilo a jak pamietam jeszcze wspomaganie jak rozbierałem szrota u siebie na podworku to tam mozna bylo malym palcem krecic... o co chodzi??? dlaczego tak sie dzieje ze mam taki duzy opor?? moze pompa tez juz wychechlana i nei ma swojej wydajnosci??? nic mi nie przychodzi jakos na myśl.. pliis o jakis help :(

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Post: pt wrz 23, 2005 2:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Mogły się zaworki pozawieszać. Mi się kiedyś zawieszały i raz chodziła dobrze, a raz ciężko, po wymianie zaworów było ok.[/list]

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 3:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
zapomnialem odpisac...... juz problem rozwiazany... winny byl uszkodzony silownik .. zmienilem jeszcze raz przekladnie na inna i juz jest dżi:)))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl