MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 4:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 10, 2005 11:23 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Witam, ostatnio gnębi mnie ciagle myśl o mocniejszym silniku :evil: , z serduszkiem nie ma problemu i z calym osprzetem i okablowaniem też.
8)

Pytanie do weteranow majsterkowania, co oprocz silnika skrzyni i mostu musze zmienic pod maska mojej QP (obecnie m102) azeby m110 u mnie smigalo ... chodzi o to czy trzeba zmieniac cewke moduł itd?? czy w tym przypadku nie, pytanie numer 2, jezeli ten m110 pochodzi takze z coupe ale ma tempomat, to czy duzo pracy bedzie aby przelozyc ta instalacje tempomatu z silnikiem do mnie tak zeby dzialala, czy wogole nie idzie tego zrobic... wiem wszsystko idzie, ale czy nie grozi to np utrata nerwow.. [zlosnik]

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 10, 2005 5:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Pewnie oprócz wymiany silnik, osprzęt elektryczny, skrzynia, most trzeba będzie wstawić mocniejsze sprężyny z przodu no i zbiornik paliwa w 280 jest chyba większy [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 10:17 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Tyle widzialem sam, chodziło mi o konkrety....
Ale dzieki za odpowiedz...
georem pisze:
osprzęt elektryczny
co przez to rozumiesz. z poczatkowego rozeznania wychodzi ze tu wystarczy zamienic moduły, a okablowanie samo w sobie jest identyczne...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 12:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
JaKon pisze:
Tyle widzialem sam, chodziło mi o konkrety....
Ale dzieki za odpowiedz...
georem pisze:
osprzęt elektryczny
co przez to rozumiesz. z poczatkowego rozeznania wychodzi ze tu wystarczy zamienic moduły, a okablowanie samo w sobie jest identyczne...

Moduł i cewkę trzeba zmieniac kompletami 4-, 6-cyl. Przy moich kombinacjach z odpalaniem m102 na module od 6-cyl (250/280) wybuchły dwie cewki zapłonowe- jak sie potem dowiedziałem moduły mają inne kąty zwarcia.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl