MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 4:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt paź 11, 2005 2:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
dwa m-ce temu zmieniłem mojego meśka na na świeższego i sauważyłem ,że jak jade po dłuższą górke to sie woda zagotowuje 120st i wywala przelewem .Po drugim razie przepłukałem cały układ środkiem do płukania,było dużo syfu ale chyba nic niedało bo znowu sie zagrzał,co robić


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 3:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Może być głowica, uszczelka, jaki samochód?

chłodnica zamulona.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
Post: wt paź 11, 2005 3:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 03, 2001 2:00 am
Posty: 133
Lokalizacja: Ciechanów
wielki3333 pisze:
dwa m-ce temu zmieni³em mojego me¶ka na na ¶wie¿szego i sauwa¿y³em ,¿e jak jade po d³u¿sz± górke to sie woda zagotowuje 120st i wywala przelewem .Po drugim razie przep³uka³em ca³y uk³ad ¶rodkiem do p³ukania,by³o du¿o syfu ale chyba nic nieda³o bo znowu sie zagrza³,co robiæ



Witaj,

przyczyna może dosyć prozaiczna.
Może się okazać, że zamulona jest taka mała rureczka w kształcie U odpowiadająca za odpowietrzenie pompy wody.
Postępowanie:
- odkręcić dwie śrubki
- przepchać najlepiej drutem
- dobrać nowe podkładki
- przykręcić

Cała operacja w granicach 15 minut pracy.

Powinno ustąpić.

Pozdrawiam

Kolarek

_________________
W114 250 2,8 '73
w124 250TD '95
w124 200D'90


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 3:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
240D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 3:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 03, 2001 2:00 am
Posty: 133
Lokalizacja: Ciechanów
wielki3333 pisze:
240D


Silnik ten nie ma paru a parenaście lat.
Rureczka na 90%!

Pozdrawiam

_________________
W114 250 2,8 '73
w124 250TD '95
w124 200D'90


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 5:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
Przed chwilką wyczyściłem rurke jedna śrobka miała zapchane otworki.Efekt czyszczenia opisze przy najbliższej okazji jak tylko napotkam jakąś większą górkę
pozdrawiam i dzięki za pomoc


Na górę
Post: śr paź 12, 2005 5:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Cytuj:
Witaj,

przyczyna może dosyć prozaiczna.
Może się okazać, że zamulona jest taka mała rureczka w kształcie U odpowiadająca za odpowietrzenie pompy wody.
Postępowanie:
- odkręcić dwie śrubki
- przepchać najlepiej drutem
- dobrać nowe podkładki
- przykręcić
Cała operacja w granicach 15 minut pracy.
Powinno ustąpić.
Pozdrawiam
Kolarek


ha, problem mam też z temperaturą(zbyt wysoką czasem w korku, na światłach, pod górkę) czy 102.982 też ma tą rurkę? jak tak to może jakies zdjęcie????? please [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 12, 2005 9:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
rurka jest z przodu silnika za górną rurą od chłodnicy


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 13, 2005 9:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
wielki3333 pisze:
rurka jest z przodu silnika za górną rurą od chłodnicy

Niewiele mi to mówi, ale jutro po robocie sprawdze.
Jakby kto jakiś obrazek miał, to chetnie [zlosnik]
POZDRO [zlosnikz]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 11:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
A może ktoś odpowie co jest przyczyną utrzymywania się na trasie temp w okolicach 70 stopni....dzisiaj w nocy zrobiłem 360 km i ani na chwilę wskazówka nie dotknęła 80-tki....to chyba też nie za fajnie?...silnik M110.

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 11:49 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
moze termostat??

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Ostatnio zmieniony pt paź 14, 2005 12:26 pm przez BamBam, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 12:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Na 100000000% termostat-nie wiem czemu ale wszystkie moje mercedesy w wieku około 17-20 lat maja padniety termostat.Zawsze jak sie zabieram za wymiane to jest jeszcze oryginalny z gwaizdka i zawsze ta sama usterka ze jest troche otwarty i zimny niedogrzany silnik...Taka juz przypadłosc termostatow MB i ich trawałosc na około 20lat....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 12:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
TOXIC pisze:
ha, problem mam też z temperaturą



tu mialo to byc - moze visco?? ja mialem cos z viskiem w 250D - gorka, miasto i temp szla w gore.

_________________
'00 BMW 530d touring

Obrazek

'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Ostatnio zmieniony pt paź 14, 2005 3:55 pm przez BamBam, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 14, 2005 3:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
MERCEDES 4 EVER pisze:
Na 100000000% termostat

Przerabialem w 240TD i 300TD. Pierwszy byl zbyt zimny (70*) a drugi non stop 100*. Oba sie zacieraly i reagowaky dziwnie skokowo. Porzadny to 20-30 PLN a warto. Przestaje byc potrzebna tektura w atrapie zima :-)

Przy okazji wymiana plynu chlodniczego i kolejne kika lat spokoju :-)
Te rurkr odpowietrzajaca czyscilem przy wymianie pompy wody.

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 16, 2005 8:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 15, 2005 11:18 am
Posty: 100
Lokalizacja: Mazury niedaleko Pisza
kriss pisze:
A może ktoś odpowie co jest przyczyną utrzymywania się na trasie temp w okolicach 70 stopni....dzisiaj w nocy zrobiłem 360 km i ani na chwilę wskazówka nie dotknęła 80-tki....to chyba też nie za fajnie?...silnik M110.


TERMOSTAT. JEDYNE CO MI PRZYCHODZI DO GŁOWY.

_________________
Kocham MERCEDESY i moją żonę.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl