Ja tak przy okazji...mam ten sam problem. Gaszę silnik kluczykiem a on dalej klekota i go muszę gasić biegiem. NIe jest to zdrowe rozwiązanie ale cóż jakoś musze go czasem wyłączyć
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Ale...postanowiłem wymienić membranę tą gumowa w vacum pompie ale stara okazała się być cała, więc dla zasady wymieniłem ją na nową
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zmartwił mnie fakt że po tej wymianie zły objaw nie minął

kontynuując myśl dalej postanowiłem sprawdzić szczelność plastikowych przewodów układu podciśnienia--wyszło mi że wszystko jest ok. Niestety podczas pewnej próby gaszenia usłyszałem jakieś takie skwierczenie w stacyjce, szybko zdjąłem 2 przewody dochodzące do zaworu stacyjki i mym oczom ukazał się czarny płyn zwany olejem

Nie czekając długo rozmontowałem cały przewód od pompy do serwa + trójnik, zaworek zwrotny i umyłem w benzynce, przedmuchałem przewodziki od stacyjki i wyleciało troszkę tego oleju :-/ Po tym zabiegu efekt był nawet zadowalający. Czasem jednak w 15% gaszeń pojazdu problem powraca. Gdzie szukać przyczyny? Dlaczego w przewodach znalazł się olej??Jak zdemontować szybko stacyjkę bo upatruję tam główną przyczynę??
Pozdrawiam Artur
_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg