MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 4:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 21, 2005 6:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob mar 12, 2005 5:00 pm
Posty: 12
panowie problem przedstawia sie nastepujaco: wymienielm w swjej 123 300d podpore walu. przed naprawa auto na drugim biegu wpadalo w dziwna wibracje. teraz juz tego nie ma:) jest za to drzenie calego samochodu przy predkosci 80-110km/h. jest to bardzo denerwujace i na dluzsza mete niszczy inne rzeczy w aucie. chetnie wyslucham waszych sugestii co moze byc zel zrobione czy co jeszcze nalezaloby wymienic. z gory dziekuje

_________________
300 to taka Boza liczba...


Na górę
 Tytuł: drgania
Post: pt paź 21, 2005 6:24 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 14, 2005 1:02 am
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Wał, prędkość, drgania. Kojarzy mi się to z problemami z wyważeniem wału korbowego. Ale ja się nie znam:) Tak mi się wydaje. Mam nadzieję że to coś prostego i szybko sie z tym uporasz.

Pozdrawiam,
Greg

_________________
W123 '82, 250 Automatic


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 21, 2005 7:21 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
O ile wiem to wał nalezy złożyć na te same zazębienia wielowypustu co był wcześniej w przeciwnym razie całe jego wyważenie się rozregulowywuje. Przed rozłożeniem wału zaznacza się wzajemne położenie jego połówek (względnie mogą być tam oznaczenia fabryczne) aby złożyć potem tak samo. Strzelam że to własnie w tym problem.... [oczko]

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 21, 2005 7:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
zgadzam się z Mańkiem tak właśnie miałem tzn. rozebrałem wał i nie zaznaczyłem jak był złożony. znalezienie odpowiedniego ustawienia to koszmar!!! mam nadzieję że u ciebie to tylko niewyważone opony i od tego na wszelki wypadek zacznij. to że kiedyś były wyważane to nie istotne mogły się "rozkalibrować"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 21, 2005 11:05 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob mar 12, 2005 5:00 pm
Posty: 12
Sokol pisze:
zznalezienie odpowiedniego ustawienia to koszmar!!! "


mam nadzieje ze nie jest to niemozliwe bo wlasnie tak zrobilem. w zyciu bym tego nie wymyslil ze na wieloklinie moze sie tak stac. o gumie laczacej wal ze skrzynia wiedzialem ze tak sie dzieje, ale nie rozkladalem tego wiec myslalem ze bedzie luz a tu taki zonk. bedzie trzeba autko do kogos madrego oddac zeby sprobowal to odkrecic

_________________
300 to taka Boza liczba...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 22, 2005 2:37 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Zacznij od tego: wejdź pod auto, i zaobserwuj, czy osie obu przegubów Kardana są w jednej płaszczyźnie (chodzi o te "krzyże" w przegubach - muszą być w takiej samej pozycji) Połówki wału są dosyć dokładnie wyważane osobno, czasami część wału się wymienia, i dodatkowe wyważanie konieczne nie jest.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl