MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 8:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 13, 2005 7:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 9:11 pm
Posty: 151
Lokalizacja: Garmisch
kmieciuone pisze:
Numer przełożenia jest w lewym dolnym rogu tuz pod pokrywą, 3 ostatnie cyfry

czyli ten, który ja znalazłem nie jest numerem przełożenia? niczego innego tam nie widzę...

laudan pisze:
5 u kolegii nie jest "nadbiegiem"

kolega Laudan oczywiście ma rację

_________________
W123 D30 był...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 13, 2005 11:08 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jesli skrzynia nie jest od busa to V powinna byc nadbiegiem. Biegi II, III i IV są takie same jak w skrzyni IV, jedynka w piątce jest szybsza, czyli "sprint" spod swiateł lepiej wyjdzie ze skrzynią IV.
Stawiam, że ktoś wstawił most troche nie bardzo...
Przełożenie jest w linijce pod numerem mostu, chyba...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 14, 2005 12:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 9:11 pm
Posty: 151
Lokalizacja: Garmisch
Ocet pisze:
Jesli skrzynia nie jest od busa to V powinna byc nadbiegiem

ale nie jest nadbiegiem, więc ktoś może wstawił skrzynie od busa i jeszcze do tego most od 200D :) .
BTW, piątkę i wsteczny trzeba "umieć" wrzucać; to normalne?? :-?

Ocet pisze:
Przełożenie jest w linijce pod numerem mostu

no, a ja tak szukam, żeby nie znaleźć...

_________________
W123 D30 był...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 19, 2005 9:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:55 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Toruń
Cytuj:
ale nie jest nadbiegiem, więc ktoś może wstawił skrzynie od busa i jeszcze do tego most od 200D .
BTW, piątkę i wsteczny trzeba "umieć" wrzucać; to normalne??

Wkradła sie tutej mala nie scislosc, Ewentualna obecnosc mostu od 200D powodowala by zmnijszenie predkosci max ale rzeczywistej, licznik zas pokazywal by tę sama V max, lub ewetualnie wieksza (mnijsze opory powietrza przy mnijszej prędkości rzeczywistej). Bowiem licznik odczytuje prędkośc obrotową walu i nie wie kto jakie kola czy też most zalozyl.
BYc może silnik nie jest juz w sile wieku, i buntuje sie by osiagac takie prędkości, lub może wstawiono most o mniejszym przelożeniu np. od 380, jaka mnie pamiec nie myli to bylo 3.07 albo 3.14.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl