elvis pisze:
Powietrzem reguluje przepływomierz, czyli taka łapa z klapką. Takie objawy mogą być jeśli gdzieś za mieszalnikiem dostaje się zewnątrz powietrze. Niestety nie wiem jak to jest w silniku 230, w moim M103 obstawiałbym taką gumę która jest pod mieszalnikiem. W M110 to było metalowe, jesli w M102 jest także gumowe to może to być przyczyną (dziura), zwłaszcza jeśli ostatnio strzelił, zresztą te gumy lubią się dziurawić..... nie tylko nawiasem mówiąc te gumy lubią
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
No tak. Ale wtedy problemy bylyby tylko na gazie. Instalacja zalozona 3 miesiace temu (u Kowala). Nie bylo zadnych strzalow.
Nie mniej cos z ta guma moze byc nie tak. Sa tez problemy przy zasilaniu gazem i chlodnych dniach. Ciezko przekroczyc 100 km/h bo silnik zaczyna sie dlawic.
Dlaczego nie ma ssasania?