MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 10:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 16, 2006 11:19 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 04, 2006 12:01 pm
Posty: 23
Lokalizacja: z kobiety
Cytuj:
Szczerze watpie, zeby przerobka K-Jet -> Gaznik byla mozliwa.


Pozbądź się wątpliwośći ,kolego.
To jest silnik z opisywanego samochodu.
Widziałem go na własne oczy.
Obrazek

_________________
W 140 600 SE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 16, 2006 12:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 2:37 am
Posty: 1053
Lokalizacja: Radomsko / Łódź [ERA]
Yyyyy troche zupełnie nie rozumiem o czym jest mowa, bo napewno nie o moim aucie. O czyim samochodzie mówisz Dozorco? Jeśli masz na myśli mój samochód, to niedawno pokazywałem na forum kilka jego zdjęć, rzuć na nie okiem. Kolor to nie budyń, tylko 930 silberblau, felgi nie pięcioramienne, podobne do AMG tylko 14' baroki. W dodatku zupełnie nie tak wygląda jego silnik no i nigdy nie mieszkał w Zgorzelcu. To normalny K-Jetronic!

_________________
S124 E28 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 16, 2006 1:19 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 04, 2006 12:01 pm
Posty: 23
Lokalizacja: z kobiety
Chodzi o CE faceta,który załorzył temat.

_________________
W 140 600 SE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 16, 2006 2:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 2:37 am
Posty: 1053
Lokalizacja: Radomsko / Łódź [ERA]
Aha to przepraszam. Z tym że ów facet założył ten temat prawie rok temu i dawno nie goścł na forum. Pewnie już sam do tego doszedł.

_________________
S124 E28 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 2:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 2:37 am
Posty: 1053
Lokalizacja: Radomsko / Łódź [ERA]
Czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc? Przecież to tak proste - na pewno wszyscy doskonale znacie odpowiedź na moje pytania! Większość z Was jeździ Mercedesami od dawna, wielu M102 - może nawet z automatem - a ja jestem w tym świecie całkiem nowy! Pewnie gdybym utworzył nowy temat, zamiast odświeżać stary to łatwiej by było o radę... Z drugiej jednak strony zapewne zaraz zostałbym pouczony przez Moderatora lub któregoś z Kolegów: "o spalaniu już było - użyj SZUKAJ" Taaaaa i bądź tu teraz mądry i znajdź "złoty środek" :roll:

_________________
S124 E28 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 8:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
Dozorco koleś który zrobił tą przeróbkę zapomniał np o tym że stożka sie koło kolektorów nie daje bo nie ma to sensu jak filtr ciągnie ciepłe powietrze, ale różne wynalazki już sie widziało.

Buliki co do twojego spalania to ja mam podobne albo i wieksze, wszycy mówią że 230 spalają 11 po mieście a ja po mieście jak sie zmieszcze w 14 przy super lekkiej nodze to max. normalnie to ok 15. po trasie pali mi od 9 - 12. Za to jakbym depnął 200 tak jak niektórzy tu mówią to spaliłby najmniej 18 i nie ma mowy żeby spalił mniej. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 10:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Boulik pisze:
pouczony przez Moderatora

1. Otwórz wyszukiwarkę.
2. Jako słowa kluczowe podaj:
a) "pali" i "M102"
b) "pali" i "230"
c) wedle uważania
3. Zaznacz opcję wyszukiwania wszystkich wyrazów.
4. Szukaj.
5. Przejrzyj wyniki.

Więcej czasu zajęło mi napisanie tych instrukcji, niż znalezienie paru odp. na Twoje pytania - na pewno są. Powodzenia w nauce i miłego użytkowania MB oraz Forum.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Ostatnio zmieniony śr sty 18, 2006 12:44 pm przez Wookee, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 4:00 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 04, 2006 12:01 pm
Posty: 23
Lokalizacja: z kobiety
Cytuj:
Dozorco koleś który zrobił tą przeróbkę zapomniał np o tym że stożka sie koło kolektorów nie daje bo nie ma to sensu jak filtr ciągnie ciepłe powietrze,

My to wiemy.
Z drugiej strony ciekawe czy nie gaśnie ten silnik na luzie przy np. 80km\h.

_________________
W 140 600 SE


Na górę
Post: wt sty 17, 2006 9:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 2:37 am
Posty: 1053
Lokalizacja: Radomsko / Łódź [ERA]
Dzięki Wookee za instrukcje wyszukiwania, ale kurcze nic z tego nie wyszło:( Niestety nie udało mi się znaleźć w ten sposób odpowiedzi na moje proste pytania:( Nie twierdze że ich nie ma, dopuszczam myśl że to ja jestem zbyt słaby w obsłudze komputera, zbyt mało rozgarnięty lub cierpliwy aby je wyszukać. Dlatego właśnie postanowiłem zorganizować konkurs. Duża flaszka dobrej wódki (poważnie -wyślę pocztą!) dla Kolegi, który jako pierwszy znajdzie w archiwum odpowiedzi na 4 zadane przeze mnie proste pytanka. Wiem że zapewne znacie je wszyscy ale zabawa polega na tym aby znaleźć je i wysłać link. Dla ułatwienia powtórze pytanka:

1. ...co powinienem zrobić, żeby spróbować poprawić ten wynik? Filtr powietrza, świece, zawory? - od czego zacząć - proszę napiszcie!
(chodzi o spalanie)
2. Czy trzymanie auta na D, na hamulcu podczas postoju na światłach (jakieś 3 min) wpływa ujemnie na spalanie?

3. Czy przełączanie na N podczas każdego postoju powoduję szybsze zużycie skrzyni?

4. ...czy przy odpalaniu powinienem trzymać hamulec? (podczas mrozów muszę delikatnie musnąć gaz żeby zapalił).

Zapraszam wszystkich do zabawy, oczywiście także Szanownego Moderatora!
Flaszka na pewno się przyda, a przecież :

Cytuj:
Więcej czasu zajęło mi napisanie tych instrukcji, niż znalezienie paru odp. na Twoje pytania - na pewno są

czyli jakieś 2 min.
Jeszcze raz zachęcam i życzę powodzenia!!!
Pozdrawiam!

_________________
S124 E28 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 10:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt mar 25, 2005 1:12 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=15 może to sie przyda [zlosnikz] Ja osobiście nie wrzucam na N gdy stoję na światłach, wątpię żeby trzymanie na D na tak krótkim postoju wpływało na spalanie! pozdrawiam

_________________
MB 280CE 1980r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 10:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 2:37 am
Posty: 1053
Lokalizacja: Radomsko / Łódź [ERA]
Niestety nie wygrłeś konkursu, ale wielkie dzięki za odpowiedź.

_________________
S124 E28 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 11:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Cytuj:
2. Czy trzymanie auta na D, na hamulcu podczas postoju na światłach (jakieś 3 min) wpływa ujemnie na spalanie?

3. Czy przełączanie na N podczas każdego postoju powoduję szybsze zużycie skrzyni?

4. ...czy przy odpalaniu powinienem trzymać hamulec? (podczas mrozów muszę delikatnie musnąć gaz żeby zapalił).


wg.mnie nie ma to nic do rzeczy czy jest D czy nie przy postoju! a z drugiej na ktorych swiatlach stoi sie az 3 min...? [totalszok] przelaczanie skrzyni w pozycje N nie ma sie nic do szybszego jej zuzycia! to poprostu bieg jalowy.
nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym trzymaniem hamulca przy odpalaniu...?

pozdr.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 11:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 2:37 am
Posty: 1053
Lokalizacja: Radomsko / Łódź [ERA]
A niestety stoi sie nieraz na światłach ...stoi:(
Nigdy nie jeździłem automatem a słyszałem opinie, że przy odpalaniu auta należy trzymać hamulec. Czytałem też na forum że wciśnięcie gazu przy naciśniętym hamulcu grozi uszkodzeniem skrzyni (pewnie chodziło o pozycje"jezdne"a nie P, ale pytam by się upewnić). A gaz wcisnąć muszę bo inaczej nie zapali!
Również nie udało Ci sie wygrć flachy, ale jestem wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam!

_________________
S124 E28 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 18, 2006 6:40 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
aegm pisze:
nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym trzymaniem hamulca przy odpalaniu...?


auto >89 roku nie odpali bez nogi na hamulcu (dotyczy to w124), a nie w123 z 80 roku.

Boulik pisze:
Czytałem też na forum że wciśnięcie gazu przy naciśniętym hamulcu grozi uszkodzeniem skrzyni.


Chodzilo o przycisniecie na P lub N, ale nie o dodanie gazu [zlosnik] . Znaczy sie nie wchodzic na wysokie obroty. Nowsze automaty maja np ogranicznik obrotow na luzie do 3500 obr/min.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 18, 2006 10:29 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw kwie 14, 2005 3:54 pm
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa
Mam 230ce, bez gazu i do tej pory 100% moich przelotow to W-wa, jazda spokojna, bez szarpania i bez rekordowych predkosci (jedyny wyjatek to jazda w nocy po pierwszym tankowaniu po wyplacie ;) ) i na jednym tankowaniu przejezdzam +/- 450 km - spalanie wychodzi ok. 10,5 l/100km. Teraz w zimie pewnie wiecej, ale dokladnie nie porownywalem.

_________________
W123 230CE, 1982


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl