MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 10:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 31, 2006 4:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2004 10:16 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Świdnica
Przejechały po regeneracji 10000 km i z prawego wyraznie cieknie, lewy lekko popuszcza....pytania brzmią:

1. Czy to może być krańcowe wyeksploatowanie i wymiany uszczelniaczy tak się będą konczyć???

2. Może to wina badziewnych kompletów naprawczych?? Nie pamiętam firmy ale jakies hiszpańskie, włoskie albo portugalskie.....a lepsze, oryginalne (o ile takowe Mercedes robi) będą wytrzymywać zdecydowanie więkrze przebiegi

3. Czy są osiągalne nowe zaciski i ile mogą kosztować??

_________________
W123 300D (zprofanowany na 220)
UAZ 469B


Na górę
Post: śr lut 01, 2006 2:16 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Mieszko pisze:
Przejechały po regeneracji 10000 km i z prawego wyraznie cieknie, lewy lekko popuszcza....pytania brzmią:

1. Czy to może być krańcowe wyeksploatowanie i wymiany uszczelniaczy tak się będą konczyć???

2. Może to wina badziewnych kompletów naprawczych?? Nie pamiętam firmy ale jakies hiszpańskie, włoskie albo portugalskie.....a lepsze, oryginalne (o ile takowe Mercedes robi) będą wytrzymywać zdecydowanie więkrze przebiegi

3. Czy są osiągalne nowe zaciski i ile mogą kosztować??


Hej!

Nowe zaciski będą kosztowały majątek, czasem trafiają się na ebay.de z magazynowych zapasów, ale 2 przednie poszły ostatnio za ok. 150 EUR. Jeśli doliczysz przesyłkę, w dodatku międzynarodową, to z uwagi także na ciężar robi się beznadziejnie drogo.

Najpopularniejsze zestawy naprawcze na naszym rynku to hiszpański AutoFren. Ich strona w necie wygląda profesjonalnie, chwalą się nowoczesnym zakładem i normami, ale z tego co słyszę od ludzi i co czytałem na tym forum - jakościowo odbiegają od oryginału (Ate), bo nie jesteś pierwszy, któremu po takim przebiegu posikał się zacisk.

Czy przy regeneracji wyciągałeś tłoczki / wymieniałeś na nowe? Otwierałeś połówki zacisków? Zlokalizowałeś dokładnie wyciek?

Myślę, że jeśli złożysz to prawidłowo na dobrych zestawach, nie będzie problemu przez kilkadziesiąt tysięcy km. I to nie 20, a powyżej 50. Zestaw Ate, jest kilka razy droższy, ale coś za coś.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 01, 2006 11:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2004 10:16 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Świdnica
Zaciski byly cale rozpolawiane, odmaczane i myte.

Tłoczków nie wymieniałem.

Dzieki za rade....

_________________
W123 300D (zprofanowany na 220)

UAZ 469B


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl