MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 1:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sty 19, 2006 3:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Wookee pisze:
MMM pisze:
Nie da się i w tym jest cały problem.

A co z opisem z mb.org zakąłdania IV generacji nawet do K-Jet?
Co ze znaym mi SEC'iem z III generacją? Przecież to jest wtrysk ciągły.


Akurat pisałem o 4-gen ;) .

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 19, 2006 6:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
MMM pisze:
Akurat pisałem o 4-gen

A mnie cały czas korci, żeby dorwać jakis obiekt ćwiczebny i założyć 4 do KE-Jet'a. Tylko to jednak spory wydatek i aż tak ciekawski nie jestem :D
Może ogłoszę zbiórkę na cele naukowe? ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 19, 2006 6:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Wookee pisze:
MMM pisze:
Akurat pisałem o 4-gen

A mnie cały czas korci, żeby dorwać jakis obiekt ćwiczebny i założyć 4 do KE-Jet'a. Tylko to jednak spory wydatek i aż tak ciekawski nie jestem :D
Może ogłoszę zbiórkę na cele naukowe? ;)


Podejrzewał, że koszty przewyższą zyski i impreza zrobi się nierentowna...
Poza tym napewno pojawią się problemy, których nie rozwiązywał jeszcze nikt [oczko]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 19, 2006 9:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Dzis zatankowalem gaz na Orlenie na przy Mieszka (niedaleko ronada uniwersyteckiego)...weszlo 54 litry, a juz jechalem na benzynie na stacje...czyli jednak moj zbiornik sie jakos szczegolnie nie rozciagnal![zlosnikz]

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 1:08 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Chyba z tego wątku zrobie info o użytkowaniu auta z gazem, temat może przechszcze jakoś...w każdym bądz razie ostatnie kilka dni jeżdze na benzynie, najpierw na stacje mi bylo za daleko, a że bak pełen to postanowiłem sobie na dobrym paliwie pojezdzic...po tym jak nie zalacza mi sie gaz nie mam zadnych problemow rano z telepaniem sie silnika, nie wiem na czym to polega, ale wczesniej potrafil chodzic nie rowno, telepal (wtedy szybko wciskajac gaz przelaczalem na LPG i wszystko sie uspokajalo) a teraz nic, nie wiem na czym to polega, ale moze to taki urok LPG. Automat za to inaczej trzyma obroty, na P na gazie jest rowno 1000 obr/minute a na benzynie z 600-700 na D po przejsciu na P wskakuje na 800-900, w kazdym badz razie dosc daleko od 1000...Caly czas mam modulator od skrzyni do wymiany i na Pb szarpie dosc mocno jak sie nie odejmie gazu przy zmianie z II na III, natomiast na LPG zadnych problemow.
Co do tego ze weszlo mi 54 litry LPG to slyszalem ze moze przez to ze wyjezdzam gaz do zera mogla sie zrobic jakas inna podszka powietrzna w baku i przez to zawor mi troszke pozniej odbija.

Jak narazie od wymiany kabli minelo 1500km i jak narazie (odpukać) nic sie nie dzieje...

...co do auta w miejscu gdzie mialem przytarty blotnki (zakupilem juz taki przytarty, naszczescie poprzedni wlasciciel w wiekszosci miejsc zrobil zaprawki, takze widzaly galy co braly), tuz przy nadkolu nad zderzakiem z parcha przed zima wyszlo troche rdzy, moze fotki (jak bedzie ladna pogoda i slonce) zrobie i wrzoce (wolgule wszystkich miejsc z rudym - duzo ich nie ma, to raczej takie od zarysowan, czy od kamieni) to moze powiecie mi czy mam sie strasznie tym martwic.

I nigdzie zaroweczek w Szczecinie O,4W nie moge znalezc do pokretel od nawiewu...wiecie gdzie ich tu szukac?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 12:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
W kwestii pojemnosci zbiornikow itd.

Zbiorniki gazowe powinny byc tankowane do okolo 70% swojej nominalnej pojemnosci. U ojca w Polonezie bylo tak, ze jak poluzowal sie zbiornik i przekrecil lekko, tak, ze zawor byl nizej niz fabrycznie, to tankowal do pelna, czyli jakies 50 litrow, a wczesniej 38 max. Zauwazylem, ze i zawor nie zawsze odbija w tym samym momencie, roznice +- 2 litry.

Odnosnie kanistrow, do ktorych wchodzi wiecej paliwa, to jest tak, ze kanistry nie powinny byc tankowane do pelna.
Np. do plastikowej 5 wchodzi prawie 6,3 litra, moze wiecej nawet. Jak sie dobrze przyjzec, to na nim jest kreska z informacja o maksymalnym poziomie paliwa. Nie orientuje sie jak to jest w przypadku kanistrow metalowych.

Pracuje w firmie, ktora obsluguje stacje paliw (miedzy innymi) i widzialem juz kilku awanturnikow, ktorzy klocili sie o 2 litry przelane do baku czy o pol litra przelane do kanistra. Zazwyczaj wychodzili na glupkow, gdy im zaloga spokojnie wytlumaczyla co i jak.

Aczkowlwiek nie wykluczam rowniez, ze na stacjach probuja kombinowac.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 12:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
holyfido pisze:
W kwestii pojemnosci zbiornikow itd.

Zbiorniki gazowe powinny byc tankowane do okolo 70% swojej nominalnej pojemnosci. U ojca w Polonezie bylo tak, ze jak poluzowal sie zbiornik i przekrecil lekko, tak, ze zawor byl nizej niz fabrycznie, to tankowal do pelna, czyli jakies 50 litrow, a wczesniej 38 max. Zauwazylem, ze i zawor nie zawsze odbija w tym samym momencie, roznice +- 2 litry.

Odnosnie kanistrow, do ktorych wchodzi wiecej paliwa, to jest tak, ze kanistry nie powinny byc tankowane do pelna.
Np. do plastikowej 5 wchodzi prawie 6,3 litra, moze wiecej nawet. Jak sie dobrze przyjzec, to na nim jest kreska z informacja o maksymalnym poziomie paliwa. Nie orientuje sie jak to jest w przypadku kanistrow metalowych.

Pracuje w firmie, ktora obsluguje stacje paliw (miedzy innymi) i widzialem juz kilku awanturnikow, ktorzy klocili sie o 2 litry przelane do baku czy o pol litra przelane do kanistra. Zazwyczaj wychodzili na glupkow, gdy im zaloga spokojnie wytlumaczyla co i jak.

Aczkowlwiek nie wykluczam rowniez, ze na stacjach probuja kombinowac.


holyfido totez ja sie nie klocilem na Orlenie ze mi weszlo 54 litry jak normalnie wchodzi 52...ale jednak 64 (czy prawie 65) litry do 60 litrowego zbiornika to bylo przegiecie, nie uwazasz???

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 2:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Ale to nie bylo bezposrednio do Ciebie, to tylko glos w temacie.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.

MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca

Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 2:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
To ile gazu ci wejdzie do baku zalezy od stacji benzynowej tzn od tego jak serwisanci ustawią ciśnienei na dystrybutorze/pompie. Znam taki przypadek że serwis przestawił cisnienie na wiele wyższe i gaz tankował się o wiele szybciej a i wiecej go wchodziło do butli.

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 7:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Ja mam instalacje 1 generacji w tym silniku, jak kupilem go to czasem strzelal i mial mala moc na gazie ale troche sie pogrzebalem zajechalem na regulacje i jest cacy, nie mam problemow z wolnymi obrotami osiagi porownywalne jak na benzynie tylko mam maly klopot polegajacy na tym ze jak mam benzyne w zbiorniku i jezdze na gazie to wydaje mi sie ze jezdzi jakby na 2 paliwach ale rozwiazanie tego problemu to tylko kwestia czasu i checi :) PS byłem na hamowni to z zamontowanym mikserem mialem 120 koni na benzynie to chyba nie jest zle ale na gazie mialem 88 :/ ale to bylo przed regulacja po regulacji samochod na gazie sie zmienil nie do poznania (byl praiwe na maxa zdlawiony)
(w zime jezdze tylko na benzynie)

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.
84r. W123 230e +lpg
76r. W123 240D
GAZ-67B
59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 08, 2006 1:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
07.03.2006 Szczecin
Dzis spotkala mnie rzecz dziwna...jezdze wciaz na benzynie, od tygodnia...
1. Auto odpalio nadotyk, chodzil rowno. Pokrecilem sie po Pogodnie i jechalem do centrum.
2. Po okolo kilometrze, moze mniej (na skrzyzowaniu Mickiewicza i Boh.W-wy) poczulem ze na wolnych obrotach zaczyna mi telepac silnikiem i to tak pozadnie...jechalem dalej...z pod kolejnych swiatel mialem problemy z ruszaniem, dlawilo go, nie reagowal na wciskanie gazu...Na kolejnych swiatlach sie uspokoilo...Minolem Turzyn (od pierwszych szarpniec kolejny kilometr, moze poltora - tak mi sie wydaje) i zjechalem z ronda (w kierunku jak na Pomorzany - tak zeby przeciac KU Sloncu)...na zjezdzie zaczal sie znow telepac i na takim specyficznym zakrecie, jak juz prawie minalem przeciwlegle pasy zgasl mi...Odpalilem chodzi...chodzi i zaczal gubic obroty, z 700 na 500- telepie gasnie...jak gazem utrzymywalem 1000 obrotow chodzil elegancko...przepchnalem auto...i proboje do tylu jedzie (telepiac sie) ale do przodu juz nic a nic, odrazu gasnie...z 5 minut robilem mu przygazowki i nie gasl...pomyslalem sprobuje jeszcze raz do przodu...auto ruszylo, mysle moze cos nie tak z benzyna dojechalem na LukOil (to chyba Tenisowa - z 500 metrow) po gaz, zatankowalem, wsiadam do auta odpalil odrazu, wyjechalem ze stacji na benzynie, zero problemow, nic nie telepie...przelaczylem na gaz auto chodzi cudnie rowniutko...

i tak mnie ciekawi co to moglo byc...woda w benzynie, zla jakosc paliwa, brudny filtr paliwa??? Jak myslicie co to moglo byc???
Mam w tej chwili pol baku (tankowalem caly bak na poczatku stycznia) w mrozy palil, tydzien ostatni na tym paliwie jezdzilem, a dzisiaj takie cos? :evil:

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 20, 2006 11:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
...ciag dalszy przygod z gazem...

...wymienilem kopulke i rozdzielacz, paluch...auto chodzilo ladnie...dzis pojechalem z Lodzi do Sieradza, wszystko bylo ok, ale jak odpalalem w Sieradzu to cienko zapalil i zgasl...wiedzialem ze strzelil...pytanie tylko ja mocno...okazalo sie ze tylko spadla guma - no i przez moja nieudolnosc w jej znalezieniu i naciagnieciu wydalem 30pln na serwis - ale do Lodzi wrocilem juz na benzynie...jutro jade do gaziarza poleconego na sprawdzenie czemu tak czesto mi strzela (bo chyba jedna za czesto to sie dzieje)...jak bedzie bardzo zle to zrobie (choc powiem ze nie do konca chetnie) to co wielu tu na tym forum ucieszy wroce do benzin...bo chyba wydawanie 4 tys zl na zdublowanie wtryskow to zbyt duzy wydatek jak na 20 tys km rocznie...

...a wy co o tym sadzicie (o zdublowaniu wtryskow)?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 12:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 09, 2006 1:07 am
Posty: 218
Lokalizacja: Poznań
Taki mały OT - nie wiem czy ulice i dzielnice Szczecina mają wpływ na pracę silnika, ale podziwiam jak dokładnie opisujesz na którym skrzyżowaniu co się wydarzyło ;)

_________________
Skoda Fabia Combi 1,4TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 8:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
NA 99,9% sie poddalem...po kolejnych strzalach i to pomimo wymiany swiec, kabli, kopulki, rozdzielacza znow strzelil...od poniedzialku jezdzena benzynie - jakos obawiam sie wlaczyc gaz po "sieradzkim strzale" - i chyba juz na niej zostane, a instalka pojdzie do kosza...bo zdublowanie wtryskow (czy jak to sie tam zwie) za 4 tys zl to mi sie nie widzi (ile ja za to km na Pb przejade przeca)...takze chyba dla niektorych tutaj sie nawracam i likwiduje LPG, to juz raczej pewne...a tak fajnie bylo jechac z Lodzi do Szczecina za 120 zl...choc do calej imprezy pt.:LPG to dolozylem (moze jakbym odrazu zalozyl te zdublowane wtryski to bylbym fanem gazu, a tak, wciaz mi sie podoba bo na stacji nie czuc tak w kieszeni ubytkow :lol: , ale co tam, zdrowie Mercedesa wazniejsze [zlosnik] )!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 8:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
zebda pisze:
NA 99,9% sie poddalem...po kolejnych strzalach i to pomimo wymiany swiec, kabli, kopulki, rozdzielacza znow strzelil...od poniedzialku jezdzena benzynie - jakos obawiam sie wlaczyc gaz po "sieradzkim strzale" - i chyba juz na niej zostane, a instalka pojdzie do kosza...bo zdublowanie wtryskow (czy jak to sie tam zwie) za 4 tys zl to mi sie nie widzi (ile ja za to km na Pb przejade przeca)...takze chyba dla niektorych tutaj sie nawracam i likwiduje LPG, to juz raczej pewne...a tak fajnie bylo jechac z Lodzi do Szczecina za 120 zl...choc do calej imprezy pt.:LPG to dolozylem (moze jakbym odrazu zalozyl te zdublowane wtryski to bylbym fanem gazu, a tak, wciaz mi sie podoba bo na stacji nie czuc tak w kieszeni ubytkow , ale co tam, zdrowie Mercedesa wazniejsze )!



[ok] [zlosnik] Powiedz ile to PB95 wciąga? Jak masz pod ręką Shell'a to tankuj tam. Ja zalałem V-Power Diesel i jestem zachwycony.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl