MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 6:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 21, 2006 11:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Witam

Zablokowal mi sie jakis czas temu tylni spryskiwacz (jak naciskam przycisk od niego to pompka buczy ale nic nie leci), a ostatnio jeden spryskiwacz z przodu leci ok, a trzy pozostale takim cienkim sikiem...wpychalem w otworki igle naciensza z apteki (6,5) i od szczotki wlosie syntetyczne, niestety wciaz z tylu nie leci, a z przodu cienkim sikiem...jak to zrobic zeby lecialo jak trza ze wszystkich dziurek spryskiwaczowych?
Czy to skomplikowana operacja i lepiej jechac do magika jakiegos od takich rzeczy?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 7:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 13, 2005 11:47 am
Posty: 54
Numer GG: 244842
Lokalizacja: Brzeg-Wrocław
Witam,

Co do 124, to nie jestem pewien, ale w MB 123 muszę to robić regularnie (szczególnie w zimie).

Stosuję do tego wygięty zszywacz do papieru (idealny rozmiar).
1. Po wyprostowaniu jedną z końcówek wyginał lekko półłukiem (15-20 stopni)
2. Wprowadzam drucik do spryskiwacza ruszając lekko. Najczęściej ta kulka w spryskiwaczu jest na tyle przesunięta, że aby wprowadzić drucik dalej, to musze sporo pokręcić.
3. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca drucik wprowadzam dalej, prubując go przetkać ile się da. Wydaję mi się, że tam dalej też jest taka kulka i one muszą się zgrać. Ale jest to bardziej odczucie.
4. Metodą prób i błędów ustawiam w najlepszej pozycji lekko ruszać delikatnie już tylko zewnętrzną kilką.

Uwagi:
1. Ostrożnie, lepiej nie ułamać drucika w spryskiwaczu, :).
2. Zauważyłem, że zakres poprawnej kalibracji kulki jest dość niewielki. Drucik (w pkcie po pkcie 2,3) musi łatwo wchodzić na jakieś 1-1,5 cm

_________________
Pozdrawiam
ux
-------------------------------------------
W126 560 SEC, '90, "B13" (od wpk)
W220 320, '00
ex - W123 230 CE,automat,'81 "Mieczysława" (od Krissa) - ex
ex - Ford Focus 2.0 "Czort" (żony)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 9:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Można zacząć od użycia sprężonego powietrza. Najpierw od strony wylotu, potem można i z dugiej oraz z powrotem wylot. Czasem wymonotwanie + 15-60s + zamontowanie w zupłeności wystarczy.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 10:28 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Ja tam się kiedyś meczyłem, nawet szpilkę wpiętą w dywanik konsoli ze sobą woże na wypadek. Ale kiedyś nie mogłem odetkać, wkurzyłem się otworzyłem maskę, odpięłem wężyki do spryskiwaczy i pompką od kół rowerowych przedmuchałem. Działa rewelcyjnie.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 06, 2006 9:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
No to teraz mi wszystko dziala...z tylu nie dzialal niestety z mojej winy - czemu mi nikt nie napisal ze tam jest drugi zbiornik ;) ...no a jezeli chodzi o przod to przetykalem czym moglem, igla, wlosiem szczotki z tworzywa sztucznego i nic nie pomagalo, dzis na z Lodzi do Poznania wylalem caly zbiornik bo musialem go zuzywac 2 razy wiecej niz nalezy (lal sie tylko na dol szyby)...w Szczecinie podnioslem maske i z kolega obejrzelismy wezyki, ale zdawaly sie ok, wtedy zasugerowal zeby zdjac te czarne zaslepki pod spryskiwaczami, no i sie okazalo ze te czarne koncowki zsunely sie lekko i wystarczylo je docisnac i juz leci wporzadku!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 07, 2006 8:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 19, 2005 11:17 am
Posty: 356
Lokalizacja: Reda
zebda pisze:
czemu mi nikt nie napisal ze tam jest drugi zbiornik

człowiek uczy się przez całe życie. mój ojciec ładnych parę lat temu miał to samo w Golfie I. [zlosnik]

_________________
- S210 300 TURBODIESEL '97 Avantgarde


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl