MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 11:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 28, 2006 11:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lip 23, 2005 12:14 pm
Posty: 13
Lokalizacja: świętokrzyskie
Witam klubowiczow!
Kolejne pytanie z serii co to za stuki :o
MB 200D wszystko bylo jak w bajce, silnik to slyszalem jak drzwi byly otwarte :) az do momentu kiedy pekl mi przewod wysokiego cisnienia od pompy do wtryskiwacza (4)
Zeby dojechac do domu a bylo to okolo 3-4km ucialem go do konca i zaklepalem ale tak ze paliwo i tak tryskalo.
Po wymianie przewodow bylo na poczatku krucho (okropny stuk dokladnie nie okreslony, ale tak jakby popychacz hydrauliczny zaworow pracowal na sucho) ale po chwili stuk zmalal do poziomu mozna powiedziec dopuszczalnego, a po przejechaniu okolo 50km po prostu znikl.
Az do teraz tzn do momentu kiedy udalo mi sie zrobic prawie 3000km.
Stuk wystepuje na wolnych obrotach, na zimnym i rozgrzanym silniku (na zimnym silniku kiedy pracuje na "ssaniu" go nie ma ale kiedy tylko spadnie z obrotow jest)
Popychacze hydrauliczne byly wymieniane okolo 6000km temu
Drodzy kubowicze moze macie jakies pomysly co do tego stuku
Co robic?
Pozdrawiam

_________________
Mercedes W124 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl