MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 8:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 25, 2006 12:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, jest sobie 124 300CE z M103
no i podczas hamowania co jakiś czas sobie gaśnie.
Nie ma reguły czy na gazie czy na paliwie. Przeszukałem archiwum
pojawiał się wątek o gaśnieciu ale chodziło o LPG, a tutaj dzieje się
to także na Pb. Nie jest to częste, średnio raz na tydzień, ale jeżdząca
nim kierowniczka sie mocno przeraża - siada wspomaganie wszystkiego
a wiele siły to ona nie ma. Co należy sprawdzić, wszelkie rady mile widziane.
pozdrawiam
Michał

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 28, 2006 8:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Tak już jest przy zasilaniu na lpg i Pb z KE-Jet,że z czasem silnik zacznie gasnąć podczas hamowania na lpg jak również na Pb.Rozwiązaniem na lpg jest założenie stabilizatora obrotów minimum i silnik gasl nie będzie, a na Pb może dalej gasnąć i na to większego wpływu nie ma.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 29, 2006 8:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Jeśli gaśnie na PB sprawdził bym czy klapa płynnie chodzi, czy nie jest zbyt zabrudzona oraz skład spalin na biegu jalowym. Szczególnie jeśli to automat to przy nierównomiernej pracy biegu jałowego moze go dusić. U mnie sprawę na LPG załatwiła zwiekszona o 1/4 obrotu dawka na reduktorze.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 29, 2006 12:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Miałem się nie oddzywać przed urlopem ale tyle dni bez odpisu [szalone]

me-how pisze:
no i podczas hamowania co jakiś czas sobie gaśnie.


taka moja mała sugestia skoro przydławiłeś mikserem przepływ gazów to pozwól by niedobór czy powietrza na PB, czy gazu był nadrobiony przez przepustnicę w kolektorze ssącym [zlosnik] moim zdaniem wystarczyłoby poluzować chyba klucz 8 - przeciwnakrętkę i wyregulować wolne obroty na pełnym obciążeniu (światła ,magnet ,dmuchawa) tak jak powinno być, bo z tego co mi wiadomo gazownicy robią to bez obciążenia a potem stabilizator wolnych ma zadyszkę
pozdro i miłej zabawy

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl