MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lip 25, 2006 10:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Witam!
Wiem ze temat juz byl poruszany wiele razy, ale ciagle brakuje mi konkretow. Dzisiaj w moim swierzo zakupionym i zagazowanym (tez dzisiaj) MB 124 wystrzelil gaz, po czym wszystko zgaslo i za cholere nie dal sie zapalic na benzynie. Po dlugim kreceniu zapalil na gazie i z pedalem w podlodze (automat, na wolnych obr. gasl) dojechalem do domu...Jutro jade do gazownikow z OPR. Tyle ze spodziewam sie standardowej spiewki: Panie kup pan nowe przewody (wymieniane w Szwajcarii przed sprzedaza-przeglad w serwisie), kopulke i inne... Sraty pierdaty.. Mam tez starego merca 200T 124 z gazem w gazniku. Nie mam problemow z wystrzalami, zadnych. Przewody sa stare ze az swieca w ciemnosciach, kopulka tez i nic nie strzela.Jedynym problemem jest to ze jak popada i jest wilgotno to czuje sie ze sa przebicia bo jest slaba iskra i auto traci moc...Ale nie strzela...
Jak sadzicie, co moze byc przyczyna wystrzalow, tak na prawde?
Troche mi szkoda mojego nowego MB bo byl cholernie zadbany (155tys km) i dobrze chodzil do dzisiaj, jak zalozylem gaz. Zakladam ze cos sie skopalo z klapa spietrzajaca i jutro w tym beda mi doszukiwac sie przyczyny gasniecia.. Nawet jesli uda sie to naprawic i wyregulowac, to nadal pozostaje problem przyczyny wystrzalow..
Ktos cos napisal o skladzie mieszanki.. Moze tutaj jest glownie pies pogrzebany? Moze cos z instalacja (parownik, komputer, regulacja skladu z sondy, regulator wolnych obrotow)?
Prosze o jakies konkretne porady, podpowiedzi, sposoby na modlitwe o powodzenie w naprawie...
Pozdrawiam serdecznie!!!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 10:28 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Też witam

Spadła gumowa rurka pod rozdzielaczem paliwa (takie gumowe kolanko fi 20) - trzeba wsadzić łapę pod kolektor, namacać i nasadzić. Będzie palił ja niegdyś...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 10:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
hmm.. i to wystarczy?
To jest powod niezapalania na PB i na gazie?
Na gazie z trudem da sie zapalic przy wcisnietym pedale gazu, ale na wolnych obr gasnie calkiem, na srednich bardzo nierowno pracuje..
Gdzie jest ten przewod? Po prawej od rozdzielacza moze? Zaraz pojde poszukac bo nie zasne ;-)
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 10:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Witam.Podczas wystrzału wyrwało węża i dostaje sie lewe powietrze!!! Dokładnie tak jak napisał ci Gerri! Ale to nie rozwiązuje problemu bo teraz będziesz jezdził z duszą na ramieniu kiedy nastapi nastepny wystrzał!!!He he he! To jest GAZ


Pzdr

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.
Ex:MB W115 200D. 76r
Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 10:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
Witam
W M103 nie pójdzie mu tak łatwo, najpierw obudowa filtra pow. a później zobaczy nastawnik wolnych obrotów - jak miał fart to nie zgubił takiego plastykowego "dzynksa" łączącego podstawe wtrysku z rurką od nastawnika która zawija sie do dołu w kierunku podstawy wtrysku.
Pozdrawiam

p.s.
w moim W124 300 TE.. ostanio wymieniłem wszystkie elementy gumowe przy wtrysku i obudowie pokrywy zaworów koszt jakieś 230 PLN w ASO (bez uszczelki klawiatury) - chodzi tylko o rurki i podstawe wtrysku.

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 11:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Zaraz zaraz Panowie.. powoli.. Jest noc, ja nie mam kluczy zadnych w tym momencie. Czy zeby ta rurke zalozyc trzeba rozebrac filtr powietrza? (sa tam cztery nakretki 10). Wsadzilem lape pod rozdzielacz i niczego nie wymacalem (przynajmniej nic co jest odlaczone).Ma ktos jakies zdjecie lub schemacik na ktorym to widac?
Pozdrawiam!
P.S. Mam nadzieje jednak ze to nie jest pogieta klapa spietrzajaca.
Inna sprawa to powod wystrzalu.Mozliwe ze ustawili mi zbyt uboga mieszanke gazowa?

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
Post: wt lip 25, 2006 11:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
wpelczarski pisze:
Troche mi szkoda mojego nowego MB bo byl cholernie zadbany (155tys km) i dobrze chodzil do dzisiaj, jak zalozylem gaz.


Wywal zatem, zanim bedzie za pozno. :(

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 12:21 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 29, 2006 11:46 am
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
LPG w samochodzie to tak jak jedzenie w McDonalds. Czasami zaszkodzi od razu. A czasami trzeba poczekać miesiące na efekty.

_________________
Mercedes 560 SEC'89 & Toyota Camry 3.0'95


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 5:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 22, 2006 6:34 am
Posty: 312
Lokalizacja: Poznań/N. Tomyśl i reszta PL
Tak wogole to gaz jest do zapaliniczek. Tesc mial 190E 2.0 i chodzila dobrze, dopoki nie zachcialo mu sie zaoszczedzic i zalozyc gaz. Po miesiacu ja sprzedal. Kupil W124 200. Zalozyl gaz i przez 2 lata zero wystrzalu, brak falowania na wolnych obrotach, zero gasniecia. Kwestia szczescia ?

_________________
Ex: 1987 MB W201 2.5D ''Niebieski Rekin'' :( - zawsze w mojej pamięci.

Obecnie: FF '07 1.6 TDCi - też się kula ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 5:26 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
ja niewiem -u mnie jest gaz od 98 roku ,,,ja mam go od roku i nic zapalam ,gasze i nigdy nie strzela...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 9:58 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:47 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Brzeg
gibber pisze:
Kwestia szczescia ?


Może nie tyle szczęścia, co jakości samej instalacji i jakości jej montażu. Gazowników partaczy jest tyle samo co gazowników z prawdziwego zdarzenia.

_________________
"Nas bohaterów pradem"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 4:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
no wlasnie o to chodzi ze to jedna z najlepszych firm tego typu we wroclawiu.. Nie chce ich tutaj obsmarowywac (Abart Wroclaw), ale panowie troche chyba dali dupy w temacie swojej fachowosci... Mojego merca dzisiaj im oddalem i powiedzialem ze ma chodzic i juz.. Wywalilo ta gume pod wtryskiem (wyplulo ja) no i oczywiscie weza o ktorym powyzej mowiliscie.. Klapa spietrzajaca jest chyba cala, zobaczymy. Powodem strzelania moim zdaniem jest wadliwa centralka komputera. Na przelaczeniu na gazie chodzi na benzynie.. Wczesniej przelaczal mi co chwile gaz-benzyna co chwile.. Wiec jak mi powiedza ze to wina kabli czy swiec (nowiutkie sa notabene) to chyba im mordy obije.. Ogolnie panowie sie znaja na rzeczy i dzialaja calkiem fachowo, wiec nie moge ich krytykowac tylko...
Choc mialem u nich dzisiaj inne zdarzenie ciekawe, ale to chyba w nowym watku porusze, w zaleznosci od wynikow naprawy mojej Laluni...
Pozdrawiam wszystkich wyznawcow Srebrnej Gwiazdy ;-)

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 5:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
killernia pisze:
gibber pisze:
Kwestia szczescia ?


Może nie tyle szczęścia, co jakości samej instalacji i jakości jej montażu. Gazowników partaczy jest tyle samo co gazowników z prawdziwego zdarzenia.

Nie krzycz ;)

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 26, 2006 6:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Witam, to znowu ja..
Wlasnie bylem po swoja Lalunie po odbior. Chlopaki dali rade i naprawili. Tak jak sie spodziewalem, centralka padla i podala jednoczesnie benzyne i gaz. Bylo bum, wyplulo gume spod wtrysku i jedna rurkie. Klapa cala.
Wyrazy szacunku dla mechanikow Abarta Wroclaw, za podejscie do sprawy. Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 29, 2006 8:48 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
wpelczarski pisze:
entralka padla i podala jednoczesnie benzyne i gaz.



Własnie dlatego w M103 stosować należy pierwszą generację. A tak poważnei M103 jest ma tak prosty układ wtryskowy, że bardzo niewiele jego elementów można wykożystać do sterowania gazem ( w sumie tylko możen odczytać walteść Lambda, prędkośc obrotową i czy przepustnica jest otwarta czy zamknięta ). Powoduje to straszne opuśnienia w zmianie składu podawanej mieszanki a co za tym idzi kłopoty.

Sam przekładalem swoja 1 generacje z jednego auta do drugiego, bez żadnej regulacji odpaliłem i jeżdżę, pali 16 w mieście i zapiernicza jak rakieta. 0 problemów i 0 stresów. Jak jade załadowanym i potrzebuję wiecej mocy to imbusem 8 odkręcam pół obrotu na śróbie regulacyjnej na wężu i tyle. Wcześniej miałem 2 generację i raz w miesiacu odwiedzałem gazowników bo auto chodzić nie chciało.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl