MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 9:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 14, 2006 12:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Witam.
No to mam pierwszy problem z moim MB W124 200E. Jak postoi jeden dzień w bezruchu i popada deszcz, silnik nabierze wilgoci, to mam problem z odpaleniem i obroty są nie równe, jak ruszam z jedynki lub wrzucam na dwójkę to mi gaśnie, muszę mu dać więcej obrotów.
Miałem stare przewody wysokiego napięcia, świeciły w nocy i kopały - wymieniłem je na nowe i jest trochę lepiej, ale obiawy się powtarzają. Jak silnik się nagrzeje to wszystko jest OK. Co tam mi "nie gra"? Proszę o pomoc.
Z góry dzięki i pozdrawiam.

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!
VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 4:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
Ja bym jeszcze oblukał aparat zapłonowy może też dostaje wilgoci, ogolnie na początku użytkowania swojego samochodu tez mialem podobne problemy później okazało się ze miałem chyba troche wody w benzynie bo jak kupiłem jakiś środek usuwający wodę z układu paliwowego problem znikł

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 4:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Cytuj:
Ja bym jeszcze oblukał aparat zapłonowy może też dostaje wilgoci

Tylko ze jak zapali, to przy wilgotnym silniku szarpie mi i lubi zgasnąć jak ruszam. Czy to może powodować aparat zapłonowy?

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 4:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
mietek pisze:
Cytuj:
Ja bym jeszcze oblukał aparat zapłonowy może też dostaje wilgoci

Tylko ze jak zapali, to przy wilgotnym silniku szarpie mi i lubi zgasnąć jak ruszam. Czy to może powodować aparat zapłonowy?


Kable, kopulka i palec, woda w benie, to samo co w kazdym aucie moze powodowac takie efekty :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 5:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kable wymieniłem, dzisiaj w nocy sprawdzę czy nie mają przebicia. Do benzyny wlewałem tydzień temu taki preparat. Może to świece, albo ta kopułka. A co to jest "palec"?

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 14, 2006 5:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
palec to obrazowo to co lata w kopulce i rozdziela :) jak masz kopulke zalozmy z 4 cylindrowego silnika, to masz 4 kable ktore do niej wchodza a w srodku masz 4 metalowe preciki, jak odpalasz auto to palec lata w kolko i rozdziela prad miedzy te 4 preciki...a potem to leci do kabla i do swiec

to tak bardzo obrazowo :D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 15, 2006 12:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
gizmo pisze:
palec to obrazowo to co lata w kopulce i rozdziela :) jak masz kopulke zalozmy z 4 cylindrowego silnika, to masz 4 kable ktore do niej wchodza a w srodku masz 4 metalowe preciki, jak odpalasz auto to palec lata w kolko i rozdziela prad miedzy te 4 preciki...a potem to leci do kabla i do swiec

to tak bardzo obrazowo :D


hyhyhy dobre :D na tych 4 precikach robi sie nagar i nie zawsze prad da rade poleciec na precik ktory akurat mija palec wtedy swieca nie dostaje iskry i jeden cylinder nie pracuje i w tym momencie silnik moze zgasnac :D

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 15, 2006 12:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
No tak tylko, że silnik jak się nagrzeje i wilgoć wyparuje to pracuje normalnie i nie ma problemu. Wszystko zaczyna się na nowo, gdy postoi na deszczu.

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 11:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam podobnie w 124 200T. Stare kable, stare swiece, stary aparat i paluszek.. Kable swieca w nocy. Po deszczu, czy myciu szarpie i gubi zaplony... Jak sie zagrzeje to jest ok.
Wymien swiece (moze ktoras miec przebicie), do tego prawie pewny jest aparat i paluszek.. Sprawdz jeszcze te nowe przewody, bo czasem nowe gowno jest gorsze od starego gowna..
Moim zdaniem 100% przyczyna jest wilgotne powietrze i przebicie na ukladzie WN.
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 12:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Cytuj:
... pewny jest aparat i paluszek...

Jaki aparat?

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 12:11 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 29, 2005 9:14 pm
Posty: 8
Lokalizacja: PWR
mialem ten sam problem z 123 230E. Wymienilem kopulke, kable i swiece, i dziala jak nowy :)

_________________
MB W123 230E '80


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 12:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:17 pm
Posty: 166
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kable już wymieniłem, zaraz wymienię świece i zobaczę co dalej będzie. Jeśli będę musiał, to wymienię kopułkę.

_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma, ale cieszy!

VIN: WDB2020201A205202.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl